کد خبر : 990485 | 29 مهر 1391 ساعت 14:28 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری:

دبیری:ازبچه های خط خورده عذرخواهی می کنم

مدیرعامل باشگاه دبیری گفت:بر خود لازم می دانم از بچه های خط خورده تیممان، جواد اصغری مقدم و فخیم که مصاحبه های ما باعث خط خوردنشان شد به نوبه خودم عذرخواهی کنم .

دبیری:ازبچه های خط خورده عذرخواهی می کنم
به نقل از سایت باشگاه دبیری، افشین دبیری در خصوص خط خوردن بازیکنان تیم ملی فوتسال عنوان کرد: برخی بازیکنان ملی پوشم قبل از بازی با صبای قم دقیقا به من گفتند از سوی سرمربی تیم ملی به آنها عنوان شده که اگر مدیرعامل شما علیه کمیته فوتسال مصاحبه کند و به پیگیری مسئله شمسایی ادامه بدهد هر سه شما را خط می‌زنیم. مصطفی نظری را که به عنوان یکی از بهترین ها و صخره فوتسال جهان حفظ کردند ولی در مورد دو نفر دیگر مسائلی رخ داد که از دید ما صحبت‌های قبل تاثیرگذار بود.
به گزارش فارس،وی با ابراز تاسف از اینکه منافع شخصی با منافع ملی گره خورده افزود: امیدوار بودیم که سرمربی تیم ملی این مسائل را به غرض ورزی شخصی تبدیل نکند چون مطمئن هستیم که فرهاد فخیم و اصغری مقدم می توانستند مثمرثمر باشند و به تیم ملی کشورشان خدمت کنند اما باز هم از تیم ملی حمایت می کنیم و امیدواریم سرمربی تیم ملی جایگزینانی را در جام جهانی رو کند که در این حد باشند و نتایجی بگیرد که این تصمیم وی را توجیه کند. به هر حال هنوز خاطره تلخ سومی آسیا در ذهن مردم است و امیدوارم دوباره مشابه آن در جام جهانی تکرار نشود. چون این بار جوراندیرو هم نیست که همه کاسه و کوزه ها بر سر او شکسته شود.
دبیری تاکید کرد: با اینکه تصمیم صانعی عمل به هشداری بود که به بازیکنان داده بود اما ما هم باز هم از ته دل برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنیم. همچنین بر خود لازم می دانم از بچه های خط خورده تیممان، جواد اصغری مقدم و فخیم که مصاحبه های ما باعث خط خوردنشان شد به نوبه خودم عذرخواهی کنم چرا که به عنوان یک آذری نتوانستم حقایق را در مورد ماجرای شمسایی نگویم و سکوت کنم. امیدوارم با بهترین روحیه کارشان را دنبال کنند و با مقامی که در لیگ بدست می آورند خودشان را دوباره ثابت کنند.
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با اشاره به اتفاقات برنامه90 در مورد دخالت ترابیان در عدم حضور شمسایی در تیم دبیری گفت: من آمادگی دارم تا از مخابرات تبریز نوار مکالمه ام با ترابیان را تهیه و در اختیار رسانه ها قرار دهم تا مشخص شود که چه کسی دروغگو و بی تقوا است. من اصلا نمی خواستم مسئله شخصی من و ترابیان رسانه ای شود اما وقتی وی در برنامه زنده عنوان کردند راجع به شمسایی حرفی به من نزده اند، نتوانستم سکوت کنم. اگر ببینم او بر حرف خود مصر است همین یک مورد کافی است تا رو کنم تا همه بفهمند چه کسی درغگو است و در این کمیته چه می گذرد.
دبیری در رابطه با جذب شمسایی تاکید کرد: هنوز این باشگاه پا پس نگذاشته است. کسی نمی تواند به ما بگوید که چه بازیکنی را بگیریم و چه کسی را نگیریم. به صورت قانونی دو نامه خطاب به آقای نبی و کفاشیان تنظیم کرده ایم تا هر چه زودتر شمسایی را جذب کنیم.
مدیرعامل دبیری در خاتمه یادآور شد: با تمام اتفاقات رخ داده در مجمع شرکت می کنیم و به عنوان کسی که از روز اول که در ورزش بوده ایم به صورت شفاف و بدون مصلحت اندیشی کارمان را انجام می دهیم. هم‌اکنون پیگیر مسائل بوجود آمده هستیم و بدون هیچگونه ترس و واهمه ای صحبت های لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم گوش شنوایی برای مسائل پیش آمده وجود داشته باشد. امیدوارم دوستان هم با صحبت‌هایی که در مورد گروه بندی و وعده ای که برای جایگاه می دهند تصمیمات عجیب خود را توجیه نکنند.

دیدگاه‌ها