کد خبر : 990733 | 01 آبان 1391 ساعت 17:51 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاردو: کولوچینی مانند بابی مور است

سرمربی نیوکاسل یونایتد بازی مدافع تیمش را به اسطوره انگلیسی شبیه دانست.

پاردو: کولوچینی مانند بابی مور است
به نقل از ساکروی، فابریتسیو کولوچینی در دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس به تیمش کمک کرد تا برابر رقیب همشهری به تساوی یک بر یک برسد. یوان کابایه در دقیقه 3 برای نیوکاسل گل زد ولی دمبا با در دقیقه 85 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا امتیازها تقسیم شود. گفتنی است چیک تیوته نیز در دقیقه 25 از ترکیب نیوکاسل اخراج شد. کلا‌غ‌ها با این تک امتیاز به رده یازدهم جدول رده بندی رسیدند.
کولوچینی یکی از بازیکنان بسیار خوب نیوکاسل در دیدار برابر ساندرلند بود ولی در دقیقه 79 تعویض شد. الن پاردو پس از این دیدار اعلام کرده اگر مدافع آرژانتینی تیمش را در ترکیب نگه می‌داشت می‌توانست 3 امتیاز کامل را به خانه ببرد.
پاردو در این خصوص گفت: پیروزی برابر رقیب دیرینه می‌توانست یکی از بهترین پیروزی‌های ما باشد زیرا بیش از 60 دقیقه از این دیدار را با 10 نفر برابر آنها مقاومت کردیم. دقیقه‌های پایانی این جدال رو به سانتر از طرفین محوطه جریمه ساندرلند آوردیم و این کار را تا پایان ادامه دادیم. اگر کولوچینی را در زمین نگه می‌داشتم، ممکن بود با 3 امتیاز زمین را ترک کنیم. او در این دیدار فوق العاده بود.
پاردو در ادامه عنوان کرد: اگر بخواهید بدانید که یک مدافع میانی چگونه باید بازی کند، اینکه چگونه ضربه سر بزند، شوت بزند، توپ را دور کند و جاگیری‌های خوبی داشته باشد، باید بدانید که می‌توانم شیوه بازی خوب کولوچینی را به «بابی مور» تشبیه کنم.

دیدگاه‌ها