کد خبر : 991088 | 05 آبان 1391 ساعت 15:29 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: از خودم و بقیه راضی نیستم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: برخی بازیکنان ذوب آهن زرنگی می‌کردند و هر وقت می‌دیدند ما موقعیت خوب گلزنی داریم خودشان را زمین می‌انداختند.

طهماسبی: از خودم و بقیه راضی نیستم

محمد رضا طهماسبی در مورد تساوی 2 بر 2 برابر ذوب آهن، گفت: حریف در 20 دقیقه اول خیلی بهتر بازی کرد و ما شروع خوبی نداشتیم اما بعد از آن بر بازی مسلط شدیم. باید ذوب آهن را شکست می‌دادیم اما موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. نه فقط مهاجمان بلکه تمام بازیکنانی که موقعیت گلزنی داشتند فرصت‌ها را از دست دادند. از عملکرد خودم و سایر بازیکنان پیکان راضی نیستم.
وی در مورد ناراحتی سرمربی پیکان از بازیکنان، تصریح کرد: به ویسی صددرصد حق می‌دهم که از بازیکنان ناراحت باشد. در هر مسابقه 4-5 موقعیت گلزنی را از دست می‌دهیم. اگر فقط 40 درصد گفته‌های ویسی را در میدان اجرا کنیم می‌توانیم در هر بازی پیروز شویم اما از 6 امتیاز خانگی فقط 2 امتیاز گرفتیم.
طهماسبی با اشاره به برخی اظهارات بازیکنان ذوب آهن پس از بازی گفت: آنها می‌گویند باید پیروز می‌شدند و ما خوش شانس بودیم اما باید بگویم اگر بازیکنان پیکان از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده می‌کردند اکنون با گل‌های زیادی شکست خورده بودند.
وی افزود: من شاگرد فرهاد کاظمی بوده‌ام و می‌دانم او هیچ وقت به بازیکنانش نمی‌گوید خودشان را زمین بیندازند و وقت کشی کنند اما برخی بازیکنان ذوب آهن زرنگی می‌کردند و هر وقت می‌دیدند ما موقعیت خوب گلزنی داریم خودشان را به زمین می‌انداختند و ما هم توپ را به بیرون می‌زدیم. ویسی همیشه به ما می‌گوید حتی در موقعیت صددرصد گلزنی وقتی بازیکن حریف روی زمین افتاده توپ را به بیرون بزنید، من با این مسئله خیلی موافق نیستم زیرا بازیکنان ذوب آهن مدام در موقعیت‌های گلزنی ما خودشان را به زمین می‌انداختند.
طهماسبی با انتقاد از اشتباه‌های داوری، عنوان کرد: داوران ایران همگی با شرف و پاک هستند و اگر اشتباهی هم مرتکب می‌شوند غیرعمد است اما اشتباه‌های داوری همیشه به ضرر پیکان بوده و پیکان مظلوم واقع شده است. اشتباه داوری جزیی از فوتبال است و تاکید می‌کنم سهوی است اما در بازی با ذوب آهن نیز یک پنالتی ما دیده نشد.
کاپیتان پیکان با اشاره به زحمت و تلاش کادر فنی پیکان اظهار داشت: از ویسی و کادر فنی پیکان عذرخواهی می‌کنم زیرا این نتایج شایسته پیکان نیست و ما باید پیروز شویم ولی خواسته‌های کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها