کد خبر : 991518 | 09 آبان 1391 ساعت 15:11 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران در پاسخ به مدیرعامل استقلال:

فتح‌الله‌زاده توهم دارد و عاشق دیده‌شدن است

مدیر فنی پیشین آکادمی استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده توهم دارد و مدام وعده می‌دهد اما نمی‌داند باشگاهش به چه کسانی بدهکار است.

فتح‌الله‌زاده توهم دارد و عاشق دیده‌شدن است
ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با فارس، در مورد صحبت‌های فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه قصد دارد از او شکایت کند، گفت: در مصاحبه قبلی گفتم فتح‌الله زاده را در صدا و سیما همه جا دیدم جز در برنامه آشپزی اما می‌خواهم بگویم اشتباه کردم و او را در برنامه کودک عمو پورنگ نیز ندیده ام.
وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت یک سال از حضورم در آکادمی استقلال با این باشگاه قرارداد بستم. قسمتی از قراردادم را واعظ آشتیانی پرداخت کرد و بخشی از آن باقی ماند.
مدیر فنی پیشین آکادمی استقلال تاکید کرد: به این پول نیاز ندارم و به همین خاطر شکایت نکردم اما این قرارداد حق من است. یک سال زحمت کشیدم و سالم کار کردم به همین خاطر هم حقم را می‌خواهم. بارها پیامک دادم اما باز هم به نتیجه‌ای نرسیدم. آقای فتح‌الله‌زاده حتی یک بار به خودش زحمت این را نداد که با من تماس بگیرد و از من بخواهد در جلسه‌ای صحبت‌هایم را مطرح کنم. ایشان در توهم است و به همه وعده و وعید می‌دهد اما عمل نمی‌کند.
فریادشیران افزود: انسان خنده‌اش می‌گیرد که پس از این همه تماس فتح‌الله‌زاده متوجه نشده من طلب دارم. بهتر است درب باشگاهی که مدیر عاملش اطلاع ندارد چه کسانی از باشگاه طلب دارند را ببندند. متاسفم برای باشگاهی که فتح‌الله زاده مدیر عامل آن است. ایشان نمی داند به چه کسی بدهکار است. این باشگاه امور مالی دارد و گزارش مالی رد می کند. فدراسیون نمی داند این باشگاه طلب دارد که به AFC گزارش می دهد؟ گزارش اشتباه می دهند و این موضوع را بارها مدیران باشگاه ها گفتند اما کسی گوش نمی دهد.
مربی سابق نفت عنوان کرد: اگر بخواهم شکایت کنم به بازرسی کل کشور شکایت می ‌کنم. چه چیزی گفتم که او می‌خواهد شکایت کند؟ آیا غیر از این است که حقم را می‌ خواهم؟ به جای شکایت پول مردم را بدهد.
فریادشیران گفت: سه ماه پس از حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال با ایشان جلسه گذاشتم و گفتم می‌خواهم برای تیم‌های پایه اسپانسر بیاورم. سر مبلغ قرارداد به خاطر بحث آکادمی که ایشان هم از آن ها بی خبر است به توافق نرسیدیم. بعد از اینکه دیدم او گوش شنوا ندارد، پیش رسولی‌نژاد رفتم. نامه‌ای نوشتم و تمام مسائل را به صورت کتبی در اختیار ایشان قرار دادم.
وی اضافه کرد: رسولی‌نژاد گفت در جلسه هیئت مدیره که اتفاقا همان روز بود این مسئله را مطرح می‌کنم. بعد از چند وقت که رسولی‌نژاد را دیدم او گفت فتح‌الله‌زاده اعلام کرده فریادشیران را نمی‌شناسد. آقای فتح‌الله‌زاده! آن موقع که شما تهران نیامده بودید برادر من نادر فریاد شیران هم بازیکن و هم مدیر عامل این تیم بود.
فریاد شیران اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده ژورنالیست است و می‌دانستم چه طور او را باید وادار کنم از من شکایت کند. من می گویم پولم را بده و این قدر هم در تلوزیون مصاحبه الکی نکن. صحبت هایش هم اصلا خنده دار است و مدام در مصاحبه‌هایش مزاح می‌کند که از مدیرعامل استقلال این کار بعید است. مدیر عامل کدام باشگاه بزرگ اینقدر مصاحبه می‌کند؟
وی تأکید کرد: نیاز است فتح‌الله‌زاده این همه صحبت کند؟ او عاشق دیده شدن است. آقای فتح‌الله‌زاده! شما را همه دنیا می‌شناسند اما بیا طلب مردم را پرداخت کن. ایشان شکایت کرده اما من به فدراسیون فوتبال نمی روم. چون فدراسیون فوتبال اگر قانون مند بود درباره تراز مالی دقت می‌ کرد. با این همه طلبکار معلوم نیست چگونه فدراسیون عکس العملی نشان نداده است.

دیدگاه‌ها