کد خبر : 991616 | 10 آبان 1391 ساعت 13:16 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

آساموآ:

آلمان می تواند یک عنوان بین المللی بدست آورد

آساموآ بازیکن اسبق باشگاه شالکه بر این باور است که تیم ملی آلمان می تواند در آینده یک عنوان قهرمانی بدست آورد.

آلمان می تواند یک عنوان بین المللی بدست آورد

  جرالد اساموآ مهاجم باشگاه گروتر فورث امیدوار است که تیم ملی کشورش بتواند پس از بازی های درخشانی که در این چند سال اخیر به نمایش گذاشته است یک مقام قهرمانی در بازی های بین المللی کسب کند.او تیم ملی آلمان را دارای بازیکنانی به مانند اولیورکان می داند که حضور این بازیکنان برای موفقیت تیم لازم است.

به گزارش گل، آساموآ که سابقه ی 40 بازی ملی و شش گل در کارنامه دارد، گفت:" بچه ها واقعا بسیار عالی فوتبال بازی می کنند آن ها برای دست یافتن به قهرمانی تلاش خواهند کرد این هدفی است که آن ها دارند و مطمئنا شما نمی توانید هیچ وقت با دست یابی به رتبه های دوم و سوم خوشحال باشید."
جرالد ادامه می دهد:" این روشن است که کشوری مانند المان اهداف بالایی داشته باشد و من باور دارم که آن ها به این موفقیت خواهند رسید."

آساموآ با تمجید از بازیکنان جوان تیم ملی می گوید:" آن ها شخصیت های خاصی دارند بازیکنی مانند اوزیل نمی تواند مانند افنبرگ و اولیور کان در زمین فریاد بکشد او بازی خودش را می کند آن ها متفاوت با بازیکنان گذشته هستند ما باید به آنها اجازه دهیم که کار خودشان را انجام دهند."

مهاجم اسبق ژرمن ها در پایان گفت:" من می خواهم سوالی را مطرح کنم. افنبرگ و کان چه عناوینی را با تیم ملی بدست آوردند؟ البته کان در عرصه باشگاهی توانست با بایرن قهرمانی های زیادی را کسب کند اما در تیم ملی اینگونه نبود. بچه ها الان یک تیم خوب دارند و بازی خوبی به نمایش می گذارند من امیدوارم که آن ها به هدف خود دست یابند."

 

 

دیدگاه‌ها