کد خبر : 992363 | 18 آبان 1391 ساعت 12:04 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

لنون: بازیکنان، قهرمانان من هستند

سرمربی سلتیک از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل بارسلونا به عنوان یکی از بزرگترین شب‌های باشگاه در تاریخ نام برد و شاگردانش را قهرمان خواند.

لنون: بازیکنان، قهرمانان من هستند
گل‌های ویکتور وانیاما و آنتونی وات یک پیروزی دلچسب را برای سلتیک میزبان در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد. لیونل مسی نیز در وقت‌های تلف شده نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را برای بارسا جبران کرد.
به گزارش فارس،سلتیک در این بازی برخی از بازیکنان کلیدی خود مثل امیلیو ایزاگیر، توماس رون، اسکات براون و گری هوپر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. جیمز فورست و لاساد نویو نیز در این بازی حضور نداشتند.
نیل لنون سرمربی سلتیک در این باره گفت: فکر می‌کنم یکی از بزرگترین شب‌های تاریخ باشگاه در سال‌های اخیر بود. این برد در شب 125 سالگی باشگاه بسیار خوشایند بود. برتری برابر بارسلونا در چنین بازی با پرستیژی با وحود مشکلات فراوانی که تیم با مصدومیت و بیماری بازیکنان با آن درگیر بود، کاری بزرگی بود. بازیکنان قهرمانان من هستند.
وی اضافه کرد: نمی‌توانم آن طور که شایسته است درباره عملکرد بازیکنان صحبت کنم. این کار آنها در تاریخ باشگاه به عنوان تیمی که توانسته بهترین تیم دنیا را شکست دهد، ثبت خواهد شد.
این نتیجه باعث شد سلتیک با 7 امتیاز و 2 امتیاز کمتر از بارسا در مکان دوم گروه G قرار بگیرد. بنفیکا با 4 امتیاز و اسپارتاک مسکو با 3 امتیاز در مکان‌های بعدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها