کد خبر : 992440 | 19 آبان 1391 ساعت 15:32 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

بلاژویچ از باشگاه مس شکایت کرد

وکیل سرمربی سابق مس کرمان از شکایت میرسلاو بلاژویچ به کمیته انضباطی فدراسیون به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش خبر داد.

بلاژویچ از باشگاه مس شکایت کرد
پیپل‌زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، در مورد شکایت میرسلاو بلاژویچ از باشگاه مس کرمان، گفت: بلاژویچ ایران را دوست دارد و حتی ممکن است روزی دوباره برای مربیگری به ایران بیاید به همین دلیل هم با وجود اینکه باشگاه مس کرمان طلب 200 هزار دلاری او و دو دستیارش را پرداخت نکرده به جای شکایت به فیفا ابتدا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده است.
وی ادامه داد: در جلسه اول کمیته انضباطی، متاسفانه مسئولی از باشگاه مس کرمان حاضر نشد و مشکلات پروازی را دلیل این اتفاق عنوان کردند. جلسه بعدی کمیته انضباطی 30 آبان قرار است برگزار شود. من به مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم گفتم بلاژویچ امیدوار است این پرونده در ایران هرچه زودتر حل شود تا او مجبور به شکایت به فیفا نشود. بلاژویچ ایران و مردم ایران را خیلی دوست دارد و اصلا نمی‌خواهد که مردم ایران ذهنیت بدی در موردش پیدا کنند. به همین خاطر هم مثل برخی دیگر از مربیان ابتدا به فیفا شکایت نکرد.
وکیل این مربی کروات تصریح کرد: اگر بلاژ مجبور به شکایت به فیفا شود در آن صورت نامه سرگشاده‌ای خطاب به مردم ایران می‌نویسد و دلایل این شکایت را بیان خواهد کرد. او به فوتبال ایران و هوادارانش علاقه خاصی دارد.

دیدگاه‌ها