کد خبر : 992549 | 20 آبان 1391 ساعت 16:11 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

چشمه سری:

هنوزنخواستندآپیارابه کمیته پزشکی معرفی کنیم

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه از نحوه توافق با آپیا برای حضور در تمرینات تیم پیش از تست پزشکی اطلاع ندارد،گفت: هنوز از ما نخواسته اند آپیا را به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال معرفی کنیم.

هنوزنخواستندآپیارابه کمیته پزشکی معرفی کنیم
وجیه الله چشمه سری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص گرفتن تست پزشکی از استفان آپیاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: زمانی که این بازیکن به تایید کادر فنی رسیده و باشگاه اعلام کند که می خواهد با استفان آچیا قرار داد ببندد به ما اعلام خواهد کرد که این بازیکن را برای گرفتن تست پزشکی به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال معرفی کنیم.
وی در همین خصوص افزود: هنوز باشگاه این درخواست را از ما نکرده است اما به محض اعلام باشگاه ما این بازیکن غنایی را به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال معرفی خواهیم کرد و این کمیته نیز پس از معاینه و انجام تست ها و تصویر برداری های مختلف طی 48 تا 72 ساعت پاسخ نهایی را به ما خواهد داد..
چشمه سری در پاسخ به این پرسش که اگر قرارداد و یا توافقی بین آپیا و باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته، آیا احتمال مصدومیت این بازیکن در جلسات تمرینی پرسپولیس وجود ندارد، گفت: قطعا برای حضور در تمرینات تیم هماهنگی هایی بین باشگاه و این بازیکن صورت گرفته که من در این خصوص اطلاعی ندارم.

دیدگاه‌ها