کد خبر : 993049 | 24 آبان 1391 ساعت 22:56 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید ظرفیت باخت داشته باشیم؛

سجادی: نمی‌توان شتابزده عمل کرد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:‌با یک شکست نمی‌توان تصمیمی درباره تغییر و تحولات گرفت.

سجادی: نمی‌توان شتابزده عمل کرد
 حمید سجادی پس از شکست یک بر صفر تیم ملی برابر ازبکستان درباره پاسخگو نبودن کفاشیان عنوان کرد:‌ کفاشیان به رختکن تیم ملی رفته و با بازیکنان صحبت کند. نمی‌توان در ورزش همیشه برنده بود. سرانجام ما می‌بریم هم‌اکنون باید به تمام بازیکنان خسته‌ نباشید بگویم و از آنها حمایت کنیم.
وی ادامه داد: صرف نظر از نتیجه باید بازی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهیم حق ما شکست در این دیدار نبود من هم از این باخت متأسف هستم.
معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در فوتبال برد و باخت وجود دارد. دوست داشتیم که با بازی خوب بازیکنان با کسب 3 امتیاز به پایان برسد، با این شکست هم دنیا به آخر نرسیده است. سه بازی دیگر وجود دارد و می‌توانیم تلاش خود را ادامه بدهیم. از جاذبه‌های ورزش است که نتیجه آن غیر قابل پیش‌بینی است. ما از دقیقه یک تا 70 خوب بودیم و در ادامه شانس‌هایی داشتیم اما به هر حال فوتبال است و نتوانستیم به گل برسیم.
سجادی درباره ناکام بودن فوتبال ایران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون باید از تیم جوانان، فوتسال و بزرگسالان حمایت کنیم. وظیفه داریم که چنین کاری را انجام دهیم آنها آینده‌سازان ورزش ما هستند. در جام جهانی 2018 آنها برای ایران تلاش می‌کنند.
وی افزود: باید ظرفیت تحمل باخت را داشته باشیم. بازیکنان گناهی ندارند. ما بازی شایسته‌ای از آنها مشاهده کردیم و به هر حال ناداوری‌ها هم در این نتیجه تأثیرگذار بود همچنین بدشانس هم بودیم.
سجادی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر و تحول و نیاز به استعفای وجود دارد، گفت: نمی‌توان شتابزده تصمیم گرفت. مهم این است که هم‌اکنون بازیکنان را مورد حمایت قرار دهیم. پس از شکست بازیکنان بیشتر به حمایت نیاز دارند. باید بازیکنان را جمع و جور کنیم تا روحیه آنها بازگردد.
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: با یک شکست دنیا به آخر نمی‌رسد. نمی‌توان با این نتیجه تصمیم بگیریم. ماهیت ورزش همین است. باید از هم‌اکنون دورخیز کنیم تا در مردادماه بتوانیم موفق باشیم.

دیدگاه‌ها