کد خبر : 993684 | 01 آذر 1391 ساعت 13:14 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری:

بایدتغییرات گسترده‌ای درکمیته فوتسال صورت بگیرد

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: باید تغییرات گسترده‌ای در کمیته فوتسال صورت گیرد.

بایدتغییرات گسترده‌ای درکمیته فوتسال صورت بگیرد

    به نقل از روابط عمومی باشگاه دبیری، افشین دبیری در حاشیه مجمع سالانه هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اصرار در ابقای نفرات فعلی کمیته فوتسال کشور، دلسردی و نزول فوتسال را به همراه خواهد داشت. مسائلی در کمیته فوتسال کشور به وجود آمده که اکثر خانواده این رشته ناراضی هستند و باید در کمیته فوتسال تغییرات گسترده‌ای صورت پذیرد.

دبیری اضافه کرد: برخوردها با نخبه‌های فوتسال کشور همچون شمسایی و شمس شخصی شده است و پیشنهاد اتحاد و دوستی را دادم که نادیده انگاشته شد و حالا نیز کسی پاسخگو شکست‌ها در فوتسال نیست.

*عملکرد هیئت فوتبال تبریز مورد بررسی قرار گیرد

مدیرعامل باشگاه دبیری گفت: عملکرد هیئت فوتبال استان باید مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که فوتبال آذربایجان شرقی چه پیشرفتی کرده است. سال گذشته شاهد سقوط تیم شهرداری تبریز و از دست رفتن یک سهمیه تبریز در لیگ برتر بودیم، ضمن اینکه حق ماشین‌سازی نیز نادیده گرفته شد و این تیم همانند گسترش فولاد تبریز نتوانست به حق مسلم خود که صعود به لیگ برتر بود، دست یابد.

دبیری در مورد ماشین‌سازی که سال گذشته مدیریتش را بر عهده داشت، تصریح کرد: اعمال نفوذ سایر استان‌ها یکی از دلایل تضییع حق ماشین‌سازی بود و در کمیته انضباطی نیز نتیجه لازم را نگرفتیم و در نهایت عدم صعود ماشین‌سازی دلسردی ورزش دوستان فوتبال تبریز را به همراه داشت.

 

دیدگاه‌ها