کد خبر : 993916 | 05 آذر 1391 ساعت 09:58 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بین نفت تهران و آبادان فرق می‌گذارند؟

عرب: با آستین کوتاه تمرین می‌کنیم

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: چرا بین نفت تهران و نفت آبادان تفاوت زیادی قائل می‌شوند؟‌

عرب: با آستین کوتاه تمرین می‌کنیم

   روح‌الله عرب در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: در بحران بسیار بدی قرار داریم. یک برد می‌خواهیم تا بتوانیم از این بحران خارج شویم. در بازی برابر راه‌آهن نمایش خوبی داشتیم، اما متأسفانه توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شود. هنوز امیدمان را از دست نداده‌ایم و امیدوارم با پیروزی برابر ذوب‌آهن از این بحران خارج شویم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: به عنوان کاپیتان تیم وظیفه ندارم در این وضعیت درباره مشکلات تیم صحبت کنم. مطمئن باشید روزی تمام این مشکلات را خواهم گفت، اما هم‌اکنون باید همه دست به دست هم دهیم تا با یک برد از این بحران خارج شویم. موفقیت نفت آبادان لیگ را هم جذاب‌تر می‌کند و باعث می‌شود مردم آبادان خوشحال شوند. آبادان تماشاگران پرشوری دارد که می‌توانند باعث جذابیت لیگ شوند.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان درباره تغییر سرمربی و حضور کاسیمیرو در این تیم خاطرنشان کرد: کاستا زحمات زیادی برای تیم کشید، اما این دو مربی کاملاً با یکدیگر فرق می‌کنند. کاستا به مسائل تاکتیکی اعتقاد داشت و کاسیمیرو به مسائل بدنی، از لحاظ روحی و روانی نیز کاسیمیرو خوب روی بازیکن کار می‌کند و تنها مربی‌ای است که توانست با نفت آبادان نتایج خوبی بگیرد.

 وی افزود: واقعیت جدول این است که با وجود کاسیمیرو جایگاه ما تغییری پیدا نکرده، اما از نظر بدنی کمی بهتر شدیم. همچنین کاسیمیرو با بازیکنان راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کند.

 عرب با اشاره به عدم حمایت تماشاگران آبادانی تصریح کرد: امسال هواداران از نفت آبادان حمایت نکردند، البته شاید به علت کسب نتایج ضعیف باشد، اما دلسردی نباید باعث شود تا تیم را رها کنند. ما هم اکنون فاصله زیادی با تیم‌های بالاتر جدول نداریم. مطمئن باشید اگر حمایت هواداران و هیئت‌ مدیره وجود داشته باشد در لیگ خواهیم ماند.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به حضور صالحی به عنوان مدیرعامل باشگاه، یادآور شد: مشکلات مالی با حضور صالحی مقداری حل شده است، اما ما هنوز از سال گذشته تسویه حساب نکرده‌ایم. مسئله‌ای که وجود دارد فرقی است که مسئولان بین نفت تهران و نفت آبادان قائل می‌شوند. صالحی از مسئولان قول گرفته تا مشکلات برطرف شود و امیدوارم این‌بار دیگر مثل دفعه‌های پیش نباشد.

وی با اشاره به امکاناتی که در اختیار نفت تهران قرار می‌گیرد، گفت: از اینکه تیم نفت شرایط خوبی داشته باشد و در بالای جدول باشد خوشحال می‌شویم، اما نباید این همه تفاوت وجود داشته باشد. نفت تهران در کرواسی و دبی اردو می‌زند آن وقت ما حتی نمی توانیم در اندیمشک هم اردو بزنیم. من از مدیران باشگاه عذرخواهی می‌کنم اما این تفاوت‌ها نباید وجود داشته باشد. دو ماه از پاییز می‌گذرد اما ما هنوز با لباس آستین کوتاه تمرین می‌کنیم. شش هفت بازیکن ما به این علت سرما خورده‌اند.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان افزود: اگر می‌خواهند نفت را به لیگ دسته یک بیندازند به ما بگویند که دیگر بازی نکنیم. اگر مسئولان قصد ندارند تیم در لیگ برتر بماند به ما هم بگویند. واقعیت را باید بگوییم. این امکانات تیم لیگ برتری نیست. ما پول سفر به اندیمشک که با اتوبوس هم می رویم، نداریم. نیاز بازیکن است که این مسائل برطرف شود تا بتواند راحت‌تر بازی کند. امیدوارم این مسائل هر چه زودتر برطرف شود.

 وی در خصوص جدایی نبی‌الله باقری‌ها از این تیم یادآور شد: شنیده بودم او می‌خواهد از تیم برود. از شرایط به وجود آمده ناراحت بود و می‌گفت به بازیکنان دیگر بها داده می‌شود و به او بها داده نمی‌شود، اما پس از جدایی او دیگر با او در تماس نبودم.

 

دیدگاه‌ها