کد خبر : 994026 | 06 آذر 1391 ساعت 13:28 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: نباید دنبال بهانه تراشی باشیم

دروازه بان بینکونری بر این باور است که داور دیدار میلان-یووه مرتکب اشتباهی حساس شده ولی یادآوری کرده که دلیل باخت یووه این بود که این تیم به اندازه کافی خوب نبود.

بوفون: نباید دنبال بهانه تراشی باشیم

  جانلوئیجی بوفون، دروازه بان باتجربه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در پایان دیدار حساس بینکونری مقابل میلان که با باخت 0-1 یووه مقابل حریف دیرینه اش همراه بود به این نکته اشاره کرد که نیکولا ریتزولی ، داور مسابقه به اشتباه یک پنالتی به نفع میلان اعلام کرده است.
 البته بوفون در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که اعلام این ضربه پنالتی، دلیل باخت 0-1 تیمش مقابل میلان نبوده است.
 در جریان مصاف یکشنبه شب دو تیم، داور مسابقه بعد از برخورد توپ به بدن مائوریتزیو ایسلا به اشتباه یک ضربه پنالتی به نفع میلان اعلام کرد و روبینیو موفق شد تا این ضربه را به گل تبدیل کند تا همین گل سه امتیاز بازی را به حساب  روسونری واریز نماید.

به گزارش گل، بوفون، دروازه بان توانای یوونتوس در پایان این بازی به این نکته اشاره کرد که روسونری تیم برتر زمین بود و شایستگی این برد را داشت.
 بوفون در پایان بازی به وب سایت رسمی یوونتوس گفت:« با بازبینی صحنه، کاملا مشخص است که خطای پنالتی در کار نبود ولی این پنالتی، دلیل باخت ما مقابل میلان نبود. ما یک ساعت زمان داشتیم تا به جریان بازی برگردیم ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم. برخوردهای این چنینی زیادی در طول فصل رخ می دهند.»
 بوفون ادامه داد:« اگر مردم بخواهند که برای باخت به دنبال بهانه تراشی باشند، خیلی راحت است ولی به نظر من بهترین توضیح برای این بازی این است که بگوئیم که تیم حریف بهتر از ما بود و ما باید می باختیم و شایسته این شکست بودیم. با گفتن این جملات، باید از خودت بپرسی که ما چرا باختیم. اصلا کار آسانی نیست. ما در این بازی چیزهایی دراختیار نداشتیم و این کاملا روشن بود. ما در جریان مسابقه زمان کافی برای بازگشت به جریان بازی داشتیم ولی در طول مسابقه حتی یک فرصت خوب گلزنی هم خلق نکردیم.»
 با وجود این شکست یوونتوس با کسب 32 امتیاز از  14 بازی در صدر جدول سری آ باقی ماند.

دیدگاه‌ها