کد خبر : 994823 | 14 آذر 1391 ساعت 09:50 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل مس سرچشمه:

هدف‌گذاری ما صعود مس به لیگ برتر است

مدیر عامل مس سرچشمه با اشاره به اینکه اسم‌ها در جام حذفی بازی نمی‌کنند، گفت: طبق هدف‌گذاری ما مس سرچشمه باید فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد.

هدف‌گذاری ما صعود مس به لیگ برتر است

     حسین منصوری با بیان اینکه برخلاف صحبت‌های انجام شده تیم مس سرچشمه با قدرت در جام حذفی شرکت می‌کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف‌گذاری ما صعود تیم مس سرچشمه به رقابت‌های لیگ برتر است، بازیکنان را برای حضور در لیگ برتر فصل آینده محک می‌زنیم و گوشه چشمی هم به فینال جام حذفی داریم. کار سختی در پیش‌رو داریم، اما با کمک خدا و همت بازیکنان پتانسیل رسیدن به فینال جام حذفی را داریم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه اسم‌ها در جام حذفی بازی نمی‌کنند، ادامه داد: کار تیمی و انگیزه مهم‌ترین عوامل موفقیت در جام حذفی است؛ هیچ چیز در این جام غیرممکن نیست و این موضوع بارها ثابت شده است. تیم‌ها با قدرت در جام حذفی شرکت خواهند کرد و کم نمی‌گذارند.

مدیرعامل مس سرچشمه با اشاره به مسابقات لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: تیم‌های ریشه‌دار و پرهواداری در گروه ما حضور دارند که از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند اما تیم ما هم کوچک نیست و با جذب بازیکنان خوب در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم. چند بازیکن از لیگ برتر مدنظر کادر فنی هستند که با نهایی شدن مذاکراتمان نام آنها را رسانه‌ای می‌کنیم. برخی از این بازیکنان مهاجم هستند.

منصوری با اشاره به اینکه جام حذفی بازی تدارکاتی مناسبی برای تیم‌ها محسوب می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که در جام حذفی با تیم‌های لیگ برتری روبرو شویم، این موجب آبدیده‌تر شدن بازیکنان خواهد شد و در نتایج ما در لیگ تأثیر مثبت خواهد داشت. با این تیمی که ما داریم اگر سال گذشته در لیگ برتر بود، جزو تیم‌های تک‌رقمی‌ می‌شد.

 

دیدگاه‌ها