کد خبر : 994862 | 14 آذر 1391 ساعت 14:27 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

افضل:

بازی منصوری وگیتی‌پسندنبردگلادیاتورهاست

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند دیدار تیمش برابر منصوری را به رقابت گلادیاتور توصیف کرد.

بازی منصوری وگیتی‌پسندنبردگلادیاتورهاست
علی افضل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند عنوان کرد: شرایط خوبی داریم البته ما هم اکنون در صدر جدول نیستیم بلکه 4-5 تیم اول صدرنشین هستند. اختلاف یک تا سه امتیاز حاشیه امنیت لازم را ندارد و این فاصله می‌تواند در هر بازی جبران و جابجا شود.
وی نام دیدار گیتی‌پسند و منصوری را گلادیاتور دانست و گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. این دیدار هم مانند سایر دیدارها برایمان سه امتیاز دارد. ما به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم تا بتوانیم جایگاه خود را در صدر مستحکم‌تر کنیم.
افضل درباره اینکه رضا لک سرمربی منصوری این دیدار را 6 امتیازی دانسته، تصریح کرد: بگذارید لک هم دلش خوش باشد. برای ما که فرقی نمی‌کند صد امتیازی یا 6 امتیازی باشد. پیروزی برای ما سه امتیاز دارد. لک از روی ترس خود بوده که این مسائل را عنوان می‌کند. او پیش از این کمک مربی بوده و حالا 3 سال است که در منصوری سرمربی شده است.
سرمربی گیتی‌پسند افزود: لک مسائلی را درباره تبانی مطرح کرده در حالی که صحبت کردن درباره این مسائل زمانی خوب است که آدم خود اهل آن نباشد. مگر در دیدار سال گذشته منصوری و فولاد چه اتفاقی افتاد؟ من لک را دوست دارم و از مربیان با اخلاق است اما از سوی برخی دوستانش در داخل تیم تحریک می‌شود.
افضل با اشاره به میزبانی منصوری خاطرنشان کرد: منصوری همیشه از میزبانی خود استفاده کرده است. البته ما هیچ نگرانی از این موضوع نداریم می‌خواهیم در این دیدار به برتری دست یابیم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.
وی در مورد اینکه لک این دیدار را نگران کننده دانسته، افزود: هیچ جای نگرانی نیست. بالاتر از مردن که وجود ندارد. شاید چیزی به سمت ما بیاید و به سرمان بخورد و بمیریم، آخرش این است. ما برای بازی می‌رویم، آنها در این میدان میزبان هستند و ما هم میزبانی آنها را خواهیم داشت.
سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت به وجود آمدن حواشی قصد انتقام از آن را دارد، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد. سال گذشته هم تماشاگران ما فحاشی نکردند. بازی متعادلی در اصفهان برگزار شد اما قرچکی‌ها اعلام کردند که حواشی گریبانگیر این دیدار شد.
وی افزود: این دیدار برای ما معمولی است و شرایط خاصی نداریم. تلاش می‌کنیم با کسب این سه امتیاز حاشیه امنیت برای خود به وجود بیاوریم و بتوانیم در پایان فصل نیز قهرمان شویم. قهرمانی در نیم فصل براییمان مهم نیست.
افضل در پاسخ به این سؤال که در این فصل از رقابت‌ها بدون تبانی قصد قهرمانی دارد، گفت: سال گذشته نیز چیز خاصی نبود. آقایان بزرگش کردند. منظورم همان سرپرستی است که مسائل مختلفی را عنوان کرد. فردوسی‌پور هم به این مسائل دامن زد. مسائل بی‌خودی را عنوان کردند و در پایان نیز به هدف خود رسیدند. من تبانی سال گذشته را قبول ندارم و اعلام می‌کنم سالم قهرمان شدیم.
وی ادامه داد: برخی بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند مسائلی را عنوان می‌کنند که بعد از مطرح شدن تبانی، قرص می‌خورند و مشکل دارند. نمی‌دانم علت این صحبت‌ها و مسائل بی‌خود چیست؟ در تیم ما که بودند هیچ گاه این مسائل نبود. برخی دیگر هم می‌گویند ناکامی تیم ملی به خاطر تبانی بود. اعصابمان از این صحبت‌ها خرد می‌شود. خوب نیست آدم خود را زیر سوال ببرد. اگر تبانی کردیم که شما هم عضو این تیم بودید. وقتی در بطن کار نیستند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. آدم دردش می‌گیرد. برخی هم ادعای رفاقت با رئیس هیئت مدیره دارند و این صحبت‌ها را می‌کنند واقعا زشت است.

دیدگاه‌ها