کد خبر : 995406 | 20 آذر 1391 ساعت 13:54 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

افضل:در اصفهان هم اینگونه تشویق نمی‌شدم!

‌ سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در قرچک مرا به گونه‌ای تشویق کردند که در اصفهان اینگونه مرا مورد لطف قرار نمی‌دادند.

افضل:در اصفهان هم اینگونه تشویق نمی‌شدم!

   علی افضل در خصوص دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و شهید منصوری عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و این دیدار نیز حساسیت‌های خاص خود را داشت با توجه به فشار زیادی که در سالن وجود داشت بازیکنان ما نتوانستند عملکرد خود را به نمایش بگذارند اگر توپ‌هایمان تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم به برتری دست یابیم البته خدا را شکر که نبردیم زیرا پس از آن معلوم نبود چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد.

به گزارش فارس، وی در خصوص شعار تماشاگران خاطرنشان کرد: کاری ندارم تماشاگران به افشین کاظمی، سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور و اعضا هیئت مدیره و سایر بازیکنان ما فحاشی کردند اما مرا که به خوبی تشویق کردند. یک آقای شومن هم بلندگو دستش گرفته بود و هرکاری که دوست داشت انجام می‌داد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به صحبت‌های اکبر تقوی مدیرعامل منصوری یادآور شد: این بنده خدا مشکل روحی روانی دارد. هر حرفی که هم می‌زند خود را می‌خواهد گول بزند. باید خود را معرفی کند تا از لحاظ روحی و روانی درمان شود. اشکالی ندارد هرچه می‌خواهد بگوید، دنیا می‌چرخد.

افضل درباره اینکه آیا در دیدار برگشت از اصفهان به دنبال انتقام از مسئولان منصوری هستند گفت: به هیچ عنوان چنین امری وجود ندارد. می‌خواهیم با کمال احترام آنها را کول کنیم و به داخل سالن ببریم. ماشین ما را راه ندادند و پیاده و از بین تماشاگران وارد سالن شدیم. آنها استقبال بسیار خوبی از ما کردند ما هم از آنها به خوبی استقبال می‌کنیم. این موارد گذشته است و همین که سالم از قرچک آمدیم خدا را شاکریم.

وی ادامه داد: تماشاگران قرچکی مرا به خوبی تشویق کردند حتی به گونه‌ای که در اصفهان هم اینگونه تشویقم نمی‌کنند. دستشان درد نکند از آنها کمال تشکر را دارم بابت این محبتی که نسبت به من ابراز داشتند. مرا با این تشویق‌ها در قرچک معروف کردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره تشویق خانواده ریخته‌گران خاطرنشان کرد: کاری به تشویق افراد مختلف نداریم. تماشاگران می‌توانند هر فردی را تشویق کنند اما می‌گوییم توهین نکنند. من مصاحبه بد کردم حقم است که فحشم دهند، اما چرا به کشاورز و اسماعیل‌پور و اعضا هیئت مدیره باشگاه توهین می‌کنند. مسئولان منصوری نیز فقط نگاه می‌کردند. به نظرم این شعارها از سوی یک فرد سازماندهی می‌شد.

 

دیدگاه‌ها