کد خبر : 995410 | 20 آذر 1391 ساعت 14:21 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

والی‌زاده:

مصاحبه‌ای در خصوص تبانی کی‌روش نداشتم

مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی فوتبال ایران هرگونه اظهار نظر مبنی بر تبانی کی‌روش با قطر را تکذیب کرد.

مصاحبه‌ای در خصوص تبانی کی‌روش نداشتم

   خسرو والی‌زاده با اشاره به صحبت‌های انجام داده با برخی رسانه‌ها علیه سرمربی تیم ملی و بحث تبانی اظهار داشت:  من در یکی از خبرگزاری‌ها مطلبی نوشتم که پس از بازی با ازبکستان در یکی از روزنامه‌ها هم به چاپ رسید. من یکسری انتقادها نسبت به رفتار کارلوس کی‌روش با کادر ایرانی منهای کادر فنی تیم ملی از سرپرست گرفته تا پزشک، تدارکات، مدیا آفیسر داشتم، اما هیچ بحثی چه آن زمان و چه قبل و بعد از آن راجع به تبانی انجام ندادم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: هرکس در این خصوص مطالبی از قول من نوشته، دروغ بوده است و هرجا چنین مطلبی ببینم قطعا از آن رسانه که چنین مطلبی از قول من نوشته، شکایت خواهم کرد. به عنوان نمونه من با یک مجله مصاحبه‌ای داشتم. آخر مصاحبه از من سؤالی شد،مبنی بر اینکه « مدتی است شایعه تبانی کی روش با قطری‌ها به بحث داغ فوتبال ما تبدیل شده است» چه نظری دارید؟ من هم گفتم این داستان بحث خیانت است و باید بگویم که من در وجود کی‌روش چنین چیزی ندیدم. کی‌روش هرچه باشد، این وصله‌ها به او  نمی‌چسبد. من خودم شاهد بودم که وی با تمام وجود برای تیم ملی کار می‌کرد و به کوچکترین مسائل هم توجهی نمی‌کرد.

مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: آن زمان گفتم و الان هم می‌گویم که در خصوص رفتار و ادبیات این مربی که پرخاشگرانه است، انتقاد دارم. گاهی رفتارهای این مربی توهین‌آمیز است و به همه منتقدان از بالا به پائین نگاه می‌کند و حرف کسی را گوش نمی‌کند.

والی‌زاده افزود: این انتقادها را دارم، اما باز هم می‌گویم که راجع به تبانی هیچ زمانی صحبتی نداشته و ندارم، چراکه به این مسائل اصلآ اعتقادی ندارم. اگر هم کسی از قول من این مطالب کذب را نوشته، قطعآ شکایت خواهم کرد.

 

دیدگاه‌ها