کد خبر : 995811 | 24 آذر 1391 ساعت 17:43 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان:

نمی‌دانم چرا داور گل ما را مردود اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا قائمشهر گفت: نمی‌دانم چرا داور پس از اینکه کمک داور گل ما را پذیرفت آن را مردود اعلام کرد.

نمی‌دانم چرا داور گل ما را مردود اعلام کرد
نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره پیروزی یک بر صفر تیمش در مقابل مس سرچشمه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و باتوجه به اینکه ما بیشتر به نفرات جوان و نیمکت نشین خود بازی داده بودیم برتری محسوس و کاملی در این دیدار داشتیم.
وی ادامه داد: مس هم در حد توان خود خوب دفاع کرد و به دنبال ضدحمله بود که موفق نشد. پس از دریافت گل هم سعی داشتند با استفاده از توپ‌های بلند به گل برسند که مدافعان و دروازه‌بان ما عملکرد خوبی داشتند.
دست‌نشان با اشاره به اینکه مزد تلاشمان را گرفتیم تصریح کرد: با پیروزی در این دیدار مزد تلاشمان را البته با کمترین بهره گرفتیم چون می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. در دقایق پایانی ضربه ایستگاهی ما از فاصله 30 متری پس از اینکه با دفع ناقص دروازه‌بان حریف از خط دروازه عبور کرد و با وجود اینکه کمک داور گل اعلام کرد اما داور مسابقه آن را مردود دانست و خطا روی دروازه‌بان حریف اعلام کرد.
وی افزود: نمی‌دانم داور چرا گل ما را مردود اعلام کرد در حالی که توپ از دست دروازه‌بان رها شد و خطایی صورت نگرفت داور اجازه نداد این بازی پرگل شود اما به هر صورت چون بازی را برده بودیم اهل دعوا نبودیم حریف هم خوب بازی کرد و تماشاگران شاهد بازی زیبایی بودند.
سرمربی سایپا ادامه داد: دو بازیکن ما از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی شدند و مجبور شدیم دو تعویض اجباری داشته باشیم. از طرفی تنها دو بازیکن اصلی تیم در ترکیب اصلی به میدان رفتند و در نهایت 4 بازیکن اصلی را امروز به میدان فرستادیم.
دست‌نشان درباره دیدار با فجر سپاسی در مرحله بعد عنوان کرد: هدف ما از حضور در جام حذفی کسب تجربه است چون وقت نداشتیم برای لیگ دسته اول تدارک مناسبی داشته باشیم می‌خواهیم به هماهنگی بیشتری با میدان دادن به جوانان و نفراتی که کمتر بازی کردند برسیم. در دیدار مرحله بعد با ترکیب کامل مقابل فجر سپاسی به میدان خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها