کد خبر : 996095 | 27 آذر 1391 ساعت 13:36 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: فوتسال باید هر چه زودتر مستقل شود

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: رشته فوتسال باید هر چه سریع‌تر از حالت کمیته‌ای خارج شده و مستقل شود.

دبیری: فوتسال باید هر چه زودتر مستقل شود

      به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز، افشین دبیری گفت: در جلسه هم اندیشی مدیران فوتسال کشور که در فدراسیون فوتبال برگزار شد، نظر جمعی از مدیران و دلسوزان این رشته، خارج شدن فوتسال از حالت کمیته ای و استقلال در قالب نایب رییس فدراسیون بود که این امر به پیشرفت فوتسال کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به نارضایتی اکثر مدیران باشگاه نسبت به تغییرات صورت گرفته در کمیته فوتسال، اذعان داشت: از مدیران باشگاه های کشور هیچگونه هم اندیشی برای تغییرات صورت  گرفته، نشده بود و آنان نیز در این جلسه در جریان این تغییرات قرار گرفتند.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز به بازتاب نتایج مثبت تشکیل اتحادیه فوتسال شمال غرب کشور اشاره کرده و عنوان کرد: برگزاری مسابقات چهارجانبه در تعطیلات، نتایج مثبتی را به همراه داشته و خوشحال هستیم که بعد از این رقابت ها، هلال احمر موفق به کسب دو پیروزی در لیگ برتر فوتسال کشور شده و از انتهای جدول جدا شده است و آرزو می کنم این تیم بتواند سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند.

وی در مورد بازی تیمش با هلال احمر در هفته آینده گفت:  ما برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان خواهیم شد، با این وجود در انتظار نمایش خوب و تماشاگرپسندی از  سوی هر دو تیم هستیم.

وی تاکید کرد: حضور سه تیم از تبریز در لیگ برتر، این منطقه را به قطب فوتسال کشور تبدیل کرده و امیدواریم  شاهد موفقیت هر سه تیم در عرصه این رقابت ها باشیم.

 

دیدگاه‌ها