کد خبر : 996115 | 27 آذر 1391 ساعت 15:41 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست باشگاه الوند همدان:

تیم فوتبال الوند ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد

سرپرست باشگاه الوند همدان با توجه به نتایج درخشان الوند در نیم‌فصل اول لیگ دسته اول گفت: تیم فوتبال الوند همدان ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد.

تیم فوتبال الوند ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد
ابراهیم محمودی در گفت‌وگو با فارس از همدان درباره شکست سنگین الوند در بازی آخر نیم‌فصل اول مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: در بازی آخر ما مستحق باخت نبودیم، سه چهار موقعیت گل صددرصد را در نیمه اول با بی‌دقتی مهاجمان از دست دادیم، در نیمه دوم نیز همین تعداد موقعیت را ایجاد کردیم.
وی با بیان اینکه گسترش فولاد هیچ حرفی برای گفتن نداشت، ادامه داد: داور بازی هم در رقم خوردن نتیجه بازی بی‌تأثیر نبود چرا که نتوانست بازی را کنترل کند و دو پنالتی هم به ناحق برای این تیم اعلام کرد، به همین دلیل شرایط این بازی کاملاً به نفع میزبان بازی بود.
سرپرست باشگاه الوند همدان درباره تعطیلات نیم‌فصل بیان کرد: بعد از پایان بازی با گسترش تبریز بازیکنان را به مدت پنج روز به تعطیلات فرستادیم.
به گفته وی از شنبه تعطیلات این تیم به طور مستمر و فشرده آغاز شده و روز جمعه یک بازی دوستانه مقابل راهیان کرمانشاه در همدان انجام خواهد داشت.
محمودی در پاسخ به رضایت از نتیجه‌گیری الوند در نیم‌فصل اول گفت: برخلاف آن چیزی که دیگران انتظار داشتند تیم نتیجه خوبی را گرفته است.
وی اظهار داشت: تیم الوند همدان ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد، در نیم‌فصل دوم تمام تلاش خود را می‌کنیم که با رتبه‌ای که به دست می‌آوریم دل مردم همدان را شاد کنیم.
سرپرست باشگاه الوند همدان با بیان اینکه کادر فنی با نتیجه‌ای که گرفته است قطعا نمره بالایی دریافت خواهد کرد، گفت: در این نتیجه‌گیری تمام عوامل باشگاه تاثیرگذار هستند، ما از تمام بازیکنان و کادر فنی رضایت کامل داریم فقط یکی دو مورد از بازیکنان در نیم‌فصل اول مسائلی را به وجود آوردند که امیدواریم برطرف شود.
وی در پاسخ به اینکه آیا الوند پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد یا خیر؟ به خبرنگار فارس گفت: تیم ظرفیت صعود را دارد و شرایط کار هم برای ما نسبت به تیم‌های دیگر هموارتر است.
محمودی در مورد مسائل مالی باشگاه اعلام داشت: قراردادها و پاداش‌ها به موقع پرداخت شده و مدیرعامل تیم نیز سعی دارد تا پایان هفته قسمتی دیگر از قراردادها را پرداخت کند.
وی با بیان اینکه امسال شرایط در لیگ بسیار سخت است، ابراز کرد: در این فصل چهار تیم از هر گروه سقوط می‌کند و من این را به شما قول می‌دهم تیم‌هایی که در رده چهارم و پنجم هستند تا هفته‌های پایانی لیگ هم احتمال سقوط خواهند داشت.
سرپرست باشگاه الوند همدان با بیان اینکه هیچ تیمی آرامش خاطر ندارد که صعود خواهد کرد یا سقوط، افزود: استرس مسابقات بسیار بالا است.
وی با بیان اینکه امیدواریم در نیم‌فصل دوم هم شرایط مهیا شود تا دل مردم همدان را شاد کنیم، در پایان از خبرگزاری فارس به دلیل همراهی‌اش تشکر کرد.

دیدگاه‌ها