کد خبر : 996456 | 30 آذر 1391 ساعت 17:42 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

فروتن:سپاهان به اندازه یک گل از ما بهتربود

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تیم سپاهان نایب قهرمان جام باشگاه های آسیا به اندازه یک گل از تیم ما بهتر بود در حالی که مس رفسنجان بسیار خوب کار کرد.

فروتن:سپاهان به اندازه یک گل از ما بهتربود
بهمن فروتن عصر پنجشنبه پس از دیدار دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در جام حذفی فوتبال در جمع خبرنگاران افزود: در شرایطی مقابل تیم سپاهان 90 دقیقه با نتیجه صفر بر صفر مساوی کردیم که حریف ما حتی یک شانس هم نداشت.
وی ادامه داد: ما قصد داشتیم با سیستم چهار، سه، سه مقابل سپاهانی که با سیستم چهار، دو ، دو کار می کرد بایستیم و سه هافبک میانی تیم را از کار بیندازیم.
فروتن، اظهار کرد: سپاهان مدرن ترین فوتبال ایران را بازی می کند و زلاتکو کرانچار بهترین مربی در اروپا انتخاب شده است.
سرمربی تیم مس رفسنجان، با بیان اینکه در برابر هافبک های پر تحرک تیم سپاهان به دفاع منطقه ای روی آوردیم، گفت: بازیکنان ما گام به گام با هافبک های تیم حریف دویدند.
وی افزود: متاسفانه یکی از بازیکنان ما با یک اقدام آماتوری نظم تیم ما را به هم ریخت و او را تعویض کردیم و همین اشتباه سپاهان را برای انجام حملات تحریک کرد.
فروتن، بیان کرد: تیم مس رفسنجان در وقت های اضافه، کار دفاعی مورد انتظار را انجام نداد و با گلزنی سپاهان حذف شدیم اما دوست داشتیم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.
وی ادامه داد: در این دیدار یک فوتبال واقعی را دیدیم و به همین دلیل به داور این میدان تبریک می گویم که قضاوت خوبی را انجام داد.
تیم مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد و از ادامه رقابت های جام حذفی بازماند.

دیدگاه‌ها