کد خبر : 996475 | 30 آذر 1391 ساعت 20:10 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوسیو به سائوپائولو پیوست

مدافع 34 ساله دنیای فوتبال بعد از لغو قراردادش با یوونتوس حالا به سرزمین مادری بازگشته است.

لوسیو به سائوپائولو پیوست
 لوسیو مدافع برزیلی دنیای فوتبال در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که باشگاه سائوپائولو را به عنوان تیم آینده اش برگزیده و این انتخاب به خاطر پیشینه موفق و تاریخ درخشان تاریخ این باشگاه بود.
لوسیو در صحبت هایی به وب سایت رسمی باشگاه جدیدش گفت:« تاریخ سائوپائولو تاریخی برنده است و این تیم حرفه ای گری بالایی دارد.من همیشه در جریان صحبت هایم با دوستانم، نکات جالب و خوبی در مورد این تیم شنیده بودم؛ چه آن دوست هایی که در لیگ برزیل بازی می کنند و چه کسانی که در تیم ملی برزیل هستند. بازیکنان حرفه ای که در این باشگاه بودند همیشه از سائوپائولو تعریف می کنند. بدون شک این باشگاهی است که تمام کیفیت های موجود را دارد. این یکی از دلایلی است که من سائوپائولو را انتخاب کردم.»
لوسیو که در سال2002 با تیم ملی برزیل به قهرمانی جام جهانی رسید بعد از آنکه در ترکیب اصلی بینکونری جایی برای خودش نمی دید، از این تیم جدا شد. این درحالی است که لوسیو تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از اینتر جدا شده و به یوونتوس پیوسته بود.
خود لوسیو در ادامه صحبت هایش گفت:« تطبیق یافتن برای من نکته خیلی مهمی خواهد بود. من هیچ وقت در هیچ تیمی که بوده ام  به هیچ مشکلی برنخورده ام؛ معمولا خیلی سریع به شرایط عادت کرده ام. اشتیاق من و توقعم برای بازی کردن، تمرین کردن و بازگشت به زمین های چمن برزیل به من روحیه می دهد و به شدت کمکم خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها