کد خبر : 996591 | 02 دی 1391 ساعت 10:19 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان:بابدشانسی ازجام حذفی خارج شدیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال قائمشهر گفت: حق بازیکنانم تا صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور بود که با بدشانسی از گردونه مسابقات خارج شدیم.

دست‌نشان:بابدشانسی ازجام حذفی خارج شدیم
نادر دست‌نشان پس از شکست تیمش در مقابل فجر سپاسی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: بازی بسیار خوبی را بازیکنانم مقابل تیم لیگ برتری فجر سپاسی شیراز در خانه حریف ارائه دادند که با بدشانسی از گردونه مسابقات خارج شدیم.
وی تصریح کرد: در طول 90 دقیقه می‌توانستیم مقابل حریف پیروز باشیم که بد شانسی بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال افزود: ضربات پنالتی برای گل شدن برای هر بازیکن 50 در 50 درصد است که این بار خوش شانسی به سراغ بازیکنان فجر سپاسی شیراز رفت.
دست نشان ابراز داشت: جام حذفی دیگر برای ما و بازیکنانم تمام شد و از فردا تمام دغدغه‌مان ادامه نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور است.
وی گفت: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنانم این است که در نیم فصل دوم با آمادگی و هماهنگی بیشتر مقابل حریفان حاضر شویم.
دست نشان افزود: بازیکنانم در حال حاضر روحیه خوبی دارند و با حمایت مدیریت باشگاه و هواداران بتوانیم با کسب نتایج خوب تاحدودی کاستی‌های نیم فصل نخست را جبران کنیم.
تیم سایپا شمال قائمشهر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با شکست پنج بر چهار مقابل میزبان خود فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه از این مسابقات حذف شد.
این نتیجه در حالی به دست آمد که دو تیم در وقت قانونی 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند و در ضربات پنالتی سایپا شمال از حریف خود شکست خورد.

دیدگاه‌ها