کد خبر : 996625 | 02 دی 1391 ساعت 13:43 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

یدی:

تیم راهیان کرمانشاه قواعدحرفه‌ای رارعایت نکرد

مدیرعامل الوند همدان پس از اینکه تیم راهیان کرمانشاه برای بازی تدارکاتی با الوند به همدان نیامدند، گفت: من برای تیم راهیان کرمانشاه متأسفم که اصلاً قواعد حرفه‌ای‌گری را رعایت نمی‌کنند.

تیم راهیان کرمانشاه قواعدحرفه‌ای رارعایت نکرد
بهرام یدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما از چندین هفته قبل با تیم راهیان کرمانشاه و مسئولان این تیم صحبت کرده بودیم و طبق برنامه‌ای که گذاشتیم، قرار بود ساعت 14 روز پنج‌شنبه گذشته در ورزشگاه قدس همدان از این‌ تیم پذیرایی کنیم.
وی ادامه داد: ما حتی برای تیم راهیان کرمانشاه هتل و رستوران هم از قبل رزرو کرده بودیم تا میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم، ولی متأسفانه آن‌ها در همان روز بازی با ما تماس گرفتند و گفتند ما نمی‌آییم.
مدیرعامل الوند همدان گفت: اصلاً این تیم توجیه درستی برای نیامدن به ما نداده‌اند و ما فکر می‌کنیم این تیم ترسیده است که بیاید اینجا و ببازد و روحیه آن‌ها قبل از شروع نیم‌فصل دوم ضعیف شود.
وی در پاسخ به اینکه چرا چند روز قبل به شما اطلاع نداده‌اند گفت: مسئولان راهیان کرمانشاه به ما اعلام کردند که این موضوع را به روابط عمومی تیم خود اطلاع داده‌ایم ولی آن‌ها فراموش کردند که این موضوع را به اطلاع تیم شما برسانند.
یدی با بیان اینکه مگر به همین راحتی است اینها این گونه تمام برنامه‌های ما را بهم بزنند؟ تأکید کرد: ما باید حتما امروز و فردا یک بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم من هیچ توجیه فنی و قانونی برای این مسئله نمی‌توانم بیان کنم.
وی ادامه داد: مسئولان تیم راهیان کرمانشاه اصلاً جواب تماس‌های ما را نمی‌دادند و ما مجبور شدیم با شماره‌های دیگری از تهران با اینها تماس بگیریم تا جواب بدهند، بنده خودم با یک شماره از تهران زنگ زدم تا جواب دادند.
مدیرعامل الوند همدان اظهار داشت: من به آقای زرینچه سرمربی این تیم گفتم چرا این کار را انجام دادید این کار خلاف اصول حرفه‌ای‌گری است، شما به تیم ما ضربه زدید در صورتی که زودتر اعلام می‌کردید ما می‌توانستیم با تیم یا تیم‌های دیگری بازی تدارکاتی انجام دهیم.
وی با بیان اینکه خود این تیم درخواست این بازی با الوند را داشتند، ابراز داشت: به آقای زرینچه گفتم که نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که یک شبه بازی را لغو می‌کنید؟ سرپرست ما روز قبل تا ساعت 6 عصر در فدراسیون با مدیر عامل راهیان بوده است اما ایشان چیزی به ما نگفته بود.
یدی در پاسخ به سئوال جذب بازیکن در نیم‌فصل بیان داشت: خوشبختانه 2 بازیکن را جذب کرده‌ایم یکی مهران جعفری از ملوان بندر انزلی است و یک بازیکن دیگر هم بر سر تمرینات ما حضور دارد که فعلاً نام این بازیکن را اعلام نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها