کد خبر : 996822 | 04 دی 1391 ساعت 11:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر عامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد

6 بازیکن طلایی در لیست آبادانی‌ها

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: حسین کعبی، مهدی کیانی، علی عساکره، سیامک سرلک، هادی رمضانی و هوگو ماچادو شش بازیکن جدید نفت آبادان در نیم فصل دوم هستند.

6 بازیکن طلایی در لیست آبادانی‌ها
خلیل صالحی اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات نیم فصل، بر اساس لیستی که آلفردو کاسیمیرو سرمربی تیم به ما داد اقدام به جذب بازیکن کردیم.
وی افزود: البته جذب بازیکن در نیم فصل مشکلات خاص خود را دارد چراکه هیچ باشگاهی حاضر نیست بازیکن ستاره خود را آزاد کند.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: با این وجود و با توجه به نیاز تیم در پست‌های مختلف سعی کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشم.
صالحی تصریح کرد: بر این اساس شش بازیکن در نیم فصل به جمع طلایی‌پوشان آبادانی اضافه شدند و می‌توانند نفت آبادان را در ادامه رقابت‌های لیگ همراهی کنند.
وی ادامه داد: حسین کعبی، مهدی کیانی، علی عساکره، سیامک سرلک، هادی رمضانی و هوگو ماچادو شش بازیکن جدید نفت آبادان در نیم فصل دوم هستند.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین در حال رایزنی با یک مدافع نیز هستیم که در صورت نهایی شدن، قرارداد این بازیکن نیز منعقد می‌شود.
صالحی افزود: این بازیکن مدافع تیم ملی لبنان است و یکی از بازیکنان ثابت این تیم محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: پس از بازی با پرسپولیس می‌توانیم دو بازیکن آزاد دیگر را جذب کنیم که احتمالاً یکی از آنها همین مدافع لبنانی خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان گفت: سعی ما در گزینش بازیکنان جدید رفع مشکلات تیم و همچنین باز شدن دست سرمربی در انتخاب 11 بازیکنان خود در بازی‌های حساس پیش‌رو در نیم فصل دوم است.

دیدگاه‌ها