کد خبر : 997051 | 06 دی 1391 ساعت 12:37 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار آنیلی به یوونتوس: هنوز قهرمان نشده‌اید

به عقیده رییس باشگاه یوونتوس هنوز تکلیف قهرمانی سری A مشخص نشده است.

هشدار آنیلی به یوونتوس: هنوز قهرمان نشده‌اید
آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس با وجود اختلاف 8 امتیازی تیمش درصدر جدول با ناپولی به بازیکنان یووه یادآور شد، هنوز اتفاقی نیفتاده و یوونتوس تا قهرمانی در سری A راه زیادی را در پیش دارد.
آنیلی در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت عنوان کرد: "سری A زمانی تمام می‌شود که داور در هفته پایانی در سوت خود بدمد. تا آن موقع راه زیادی را در پیش داریم. 20 بازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است و تاکنون به هیچ افتخاری دست پیدا نکرده‌ایم."
یوونتوس در آستانه کسب دومین قهرمانی پیاپی خود در سری A قرار دارد. آنها همچنین نیم‌نگاهی به لیگ قهرمانی اروپا دارند در دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها باید با سلتیک گلاسکو روبه‌رو شوند. آنیلی در پاسخ به سوالی از اهداف یوونتوس در این فصل گفت: "یوونتوس در هر جام برای قهرمانی پیکار خواهد کرد. اکنون باید تمرکزمان به سری A باشد. در اروپا هم رویاهای بزرگی را در سر داریم."
آنیلی همچنان درباره کاهش اختلاف مالی باشگاه با سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی گفت: "امسال گردش مالی باشگاه یوونتوس 215 میلیون یورو بود و در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد. قصد داریم گردش مالی تیم را در سال آینده به 300 میلیون تا 350 میلیون یورو برسانیم."

دیدگاه‌ها