کد خبر : 997252 | 09 دی 1391 ساعت 08:58 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان:داور مانع پیروزی سایپا شمال شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال پس از تساوی تیمش مقابل راهیان کرمانشاه گفت: داور با اشتباهات خود نگذاشت تیم سایپا شمال برنده از زمین خارج شود.

دست‌نشان:داور مانع پیروزی سایپا شمال شد
نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: بازیکنانم در این بازی به ویژه در نیمه دوم کاملا از حریف برتر بودند که داور با اشتباهات خود نگذاشت تیم برنده از زمین خارج شود.
وی افزود: در نیمه دوم چندین فرصت گلزنی داشتم که با بی‌دقتی بازیکنام تبدیل به گل نشد.
سرمربی سایپا شمال در ادامه تصریح کرد: دو گل صحیح به ثمر رساندیم که داوران با قضاوت ضعیف خود دو گل ما را مردود اعلام کردند.
دست‌نشان گفت: یک بار توپ به تیر دروزاه خورد و فکر می‌کنم توپ از روی خط گذشته بود و بار دیگر توپ برگشتی ما که به گل تبدیل شد بازیکنانم پشت بازیکن حریف بود که داور آفساید گرفت.
وی ابراز داشت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی رضایت کامل دارم و این طور در بازی‌های آینده پیش روی جزو تیم‌های بالانشین جدول خواهیم شد.
دست‌نشان افزود: تیم حریف به جز در دقایقی از نیمه نخست چیزی برای گفتن نداشت و دو امتیاز مجانی خانگی از دست ما پرید.
سرمربی سایپا شمال اظهار داشت: از تماشاگران می‌خواهم که در بازی‌های خانگی بازیکنان را با حضور خود در ورزشگاه حمایت کنند تا شارژ روحی شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی استان است که با تلاش مسئولان و همت بازیکنان حضورمان در لیگ محفوظ است.
تیم سایپا شمال از هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهدای ساری مقابل میهمان خود راهیان کرمانشاه به تساوی یک بر یک رسید.
سایپا شمال با این تساوی صاحب 17 امتیاز شد.

دیدگاه‌ها