کد خبر : 997283 | 09 دی 1391 ساعت 13:11 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

رهقی:پیکان از تبریز دست خالی باز نمی‌گردد

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران در مقابل تراکتورسازی گفت: مطمئنم دست خالی از تبریز باز نمی‌گردیم.

رهقی:پیکان از تبریز دست خالی باز نمی‌گردد
رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: فردا برای انجام این مسابقه به تبریز سفر می‌کنم. بازی سختی را در پیش داریم و به امید خدا برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. مطمئن هستم دست خالی از تبریز به تهران باز نخواهیم گشت.
وی افزود: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تمامی توان در این دیدار می‌توانیم حاضر شویم. تیم ما در روزهای اخیر تمرینات مناسبی را انجام داده و کاملا آماده حضور مقابل تراکتورسازی هستیم.
سرپرست تیم پیکان در مورد شکست مقابل تیم صبای قم گفت: متاسفانه در هر مسابقه‌ای که شرایط برای ما از لحاظ کسب نتیجه حساس شده، نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در دور رفت به دلیل اینکه صبا تیم قبلی آقای ویسی بود حساسیت به وجود آمد و این مسئله به ما ضربه زد. در دیدار قبلی نیز چنین اتفاقی افتاد و روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. متاسفانه در هر دو بازی نیز ابتدا عقب افتادیم و پس از آن تلاش‌هایمان برای جبران نتیجه مفید واقع نشد و در نهایت هر دو مسابقه را واگذار کردیم. در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول دو سه موقعیت داشتیم اما بعد از اینکه گل خوردیم شرایط به کلی عوض شد.
رهقی در مورد اینکه برخی قبل از این بازی شایعاتی مبنی بر احتمال حضور ویسی در تیم صبا عنوان کردند، خاطرنشان کرد: مرفاوی در حال کار کردن با تیم صبا است و واقعا نمی‌دانند چه افرادی چنین صحبت‌هایی را می گویند. نمی‌توان جلوی صحبت‌های همه را بگیریم و اجازه ندهیم چنین حرف‌هایی را مطرح کنند.
وی در مورد عملکرد بازیکنان جدید تیم پیکان تصریح کرد: در روز بازی مقابل صبا اکثر بازیکنان ما وضعیت خوبی نداشتند و نمی‌توانیم در این ارتباط نظری بدهیم. امیدواریم شرایط تیمی ما در بازی‌های آینده خوب شود.

دیدگاه‌ها