کد خبر : 997388 | 10 دی 1391 ساعت 14:36 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

افضل:داوری غرض ورزانه بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: داوری دیدار گیتی پسند و فرش‌آرا مشهد غرض ورزانه بود و به هیچ عنوان قضاوت خوبی را در این دیدار شاهد نبودیم.

افضل:داوری غرض ورزانه بود
علیرضا افضل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بازی خوبی را در برابر تیم فرش آرا مشهد ارائه کردیم اما در کمال تأسف داوری در این دیدار مشکل بسیاری داشت.
وی تصریح کرد: غرض ورزی بسیاری به خصوص از سوی داور اول مسابقه در این دیدار شاهد بودیم و در شرایطی که تیم ما یک بر صفر جلو بود با پنج خطا کردن تیم ما دو پنالتی برای تیم حریف گرفت و بازی در نیمه نخست یک بر یک به تساوی کشیده شد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: در نیمه دوم هم با وجود حملات بسیار زیاد روی یک ضد حمله گل خوردیم و بازی را با شکست پشت سر گذاشتیم.
وی با اشاره به بازیکنان مصدوم تیمش تاکید کرد: طیبی و کشاورز را به دلیل مصدومیت و محرومیت در این دیدار در اختیار نداشتیم و همه چیز دست به دست هم داد تا این بازی را ببازیم.
افضل با اشاره به تیم صدر جدولی صبای قم ادامه داد: در حال حاضر این تیم روزهای خوب خود را پشت سر می‌گذارد و روزهای بد این تیم هم از راه می‌رسد و ما باید تلاش کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
وی با بیان اینکه با تیم صبا در اصفهان بازی می‌کنیم گفت: مطمئن باشید تیم صبا امتیاز از دست می‌دهد و تنها نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که هر تیمی که با ما بازی می‌کند پس از آن با تیم صبا دیدار می‌کند که این موضوع موجب می‌شود تیم‌ها پس از دیدار با ما خسته شده و بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست بدهند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به تماشاگران دیدار فرش‌آرا در مشهد ادامه داد: تنها شهری که به بازیکنان و مربیان تیم ما توهین نکردند و بسیار خوب تیم خود را مورد تشویق قرار دادند هواداران مشهد بودند که جا دارد از آنان تشکر کنم.
وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر ارژن شیراز افزود: به هیچ عنوان بازی راحتی نداریم چرا که هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد انرژی‌اش صد برابر می‌شود.

دیدگاه‌ها