کد خبر : 997884 | 16 دی 1391 ساعت 11:50 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی‌منش:رقابت در نیم‌فصل دوم تمام‌عیار است

سرمربی الوند همدان با اشاره به شرایط بازی‌ها در نیم‌فصل دوم گفت: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها بسیار سخت است چرا که تیم‌ها از هم شناخت کامل دارند و هر بازی یک جنگ تمام عیار است.

طلایی‌منش:رقابت در نیم‌فصل دوم تمام‌عیار است
رضا‌طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برد هفته قبل الوند برابر ماشین‌سازان تبریز اظهار داشت: بازی هفته قبل یک بازی کاملاً فنی و تاکتیکی بود و بار فنی بالایی داشت.
وی با بیان اینکه ماشین‌سازی تبریز دور از انتظار ما ظاهر شد، ادامه داد: این تیم چند موقعیت خیلی خوب روی دروازه ما ایجاد کرد ولی ما توانستیم سه گل به دروازه حریف بزنیم و سه امتیاز خوب را کسب کنیم.
سرمربی الوند همدان درباره بازی این هفته برابر نساجی مازندران بیان کرد: بازی این هفته بسیار حساس و سنگین است چرا که تیم نساجی یکی از تیم‌های قدرتمند و مدعی گروه ما است.
وی اظهار داشت: هر چند این تیم درگیر مشکلاتی است، اما قطعاً با خارج شدن از این مشکلات از مدعیان صعود و قهرمانی خواهند بود.
طلایی‌منش افزود: تیم ما برای رویارویی با حریف خود بسیار تمرین کرده که امیدواریم با نتیجه مطلوب از این میدان خارج شویم.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در این بازی چندین بازیکن را به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم، ادامه داد: ایرج لطفی به علت محرومیت و حسین‌ کاظمی، احمد سعیدی، حمید گلزاری‌امجد و حاتمی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان کاملاً آماده هستند.
سرمربی الوند با بیان اینکه فوتبال یک کار گروهی است و با استفاده از این شیوه می‌توان به نتیجه رسید، گفت: کسی که فرهنگ کار گروهی را می‌داند هیچ موقع به سمت کار فردی نمی‌رود، در فوتبال 11 نفر به همدیگر کمک می‌کنند تا شکل تیمی منظم شود.
به گفته وی کسانی که به کار انفرادی تأکید می‌کنند چیزی از فوتبال نمی‌دانند، پس باید با وحدت و انسجام در تیم وارد میدان شد.
طلایی‌‌منش درباره بازی‌های نیم‌فصل دوم اظهار داشت: فوتبال در لیگ یک بسیار سخت است به طوری که می‌توان گفت شرایط بازی‌ها شطرنجی است.
وی افزود: در حال حاضر که در دور برگشت بازی‌ها قرار داریم تیم‌ها شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کرده‌اندچرا که یک بار با هم بازی کرده‌اند.
سرمربی الوند با بیان اینکه بازی آسان در نیم‌فصل دوم وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است، تأکید کرد: هر بازی یک فینال تمام‌عیار است.
وی در پایان سخنانش اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم از کورس قهرمانی جا بمانیم و برای این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها