کد خبر : 997924 | 16 دی 1391 ساعت 16:37 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال همدان را به رخ رقیبان می‌کشیم

بازیکن جوان و آینده‌دار پاس همدان گفت: با صعود پاس و الوند همدان به لیگ برتر فوتبال همدان را به رخ رقیبان می‌کشیم.

فوتبال همدان را به رخ رقیبان می‌کشیم
وحید علی‌آبادی درباره شرایط باشگاه پاس اظهار داشت: شرایط تیم بسیار عالی است و بازیکنان تیم از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند و با این نشاط که در بازیکنان وجود دارد حتماً و با توکل به خدا بازی فردا را برابر شهرداری بندر عباس با برد به پایان برسانیم.
وی درباره وضعیت آمادگی خود تصریح کرد: بنده در وضعیت آمادگی بدنی ایده‌آلی قرار دارم و با روحیه کامل در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و روز به روز در حال بهتر شدن هستم و با تمام توان خود سعی می‌کنم به فوتبال شهرم کمک کنم و چیزی برای فوتبال همدان کم نخواهم گذاشت و هر وقت کادر فنی و مربیان صلاح بدانند بهترین بازی خود را به نمایش خواهم گذاشت.
بازیکن جوان پاس همدان درباره باخت پاس برابر شهرداری تبریز نیز یادآور شد: در بازی شهرداری تبریز دو تیم تا دقایق پایانی مساوی بودند اگر دو ساعت دیگر هم بازی می‌کردیم بازی مساوی تمام می‌شد ولی به علت یک اشتباه فردی تیم گل خورد و اشتباهات فردی هم جزئی از فوتبال است.
وی درباره استعفای وینگو از پاس نیز اظهار داشت: وینگو شاید به بن‌بست رسید و خودش خواست که از پاس جدا شود و بالاخره هر مربی طرز تفکر خاصی دارد و تمرینات خورشیدی و وینگو با هم متفاوت است و فقط نتیجه مشخص می‌کند که کدام مربی تمریناتش بهتر بوده است.
علی‌آبادی درباره صعود دوباره پاس به لیگ برتر گفت: قطعاً با توکل به خدا و حمایت هواداران، تیم پاس به لیگ برتر صعود خواهد کرد پاس شخصیت قهرمانی را در لیگ یک دارد چون هر تیمی در برابر ما بازی کرده است نتوانسته است فوتبال ارائه دهد و به لاک دفاعی فرو رفتند.
وی با اشاره به اینکه پاس در حال بومی‌سازی است بیان کرد: ما در حال حاضر در پاس بازیکنان زیادی را داریم که همدانی هستند پاس شش بازیکن بومی دارد و تیم در حال بومی‌سازی هستند و با صعود پاس و الوند به لیگ برتر نشان می‌دهیم همدان هم صاحب فوتبال است.
هافبک پاس همدان در پایان درباره بازی فردا برابر شهرداری بندرعباس گفت: شهرداری را صد در صد خواهیم برد و امیدوارم که هواداران به ورزشگاه بیایند تا یک سه امتیاز شیرین را به آن‌ها تقدیم کنیم.
تیم فوتبال پاس همدان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه های عصر یکشنبه 17 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم شهرداری بندرعباس پذیرایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها