کد خبر : 997966 | 16 دی 1391 ساعت 20:19 | 775 بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی:

از قرمزپوش شدن ذوب‌آهن هدف خاصی نداشتم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امروز از قرمزپوش شدن تیم خود برابر استقلال هدف خاصی نداشتم.

از قرمزپوش شدن ذوب‌آهن هدف خاصی نداشتم
به گزارش فارس، فرهاد کاظمی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: آن چیزی که در زمین از بازیکنان درخواست کرده بودیم تنها 30 درصد آن اجرا شد. دلیل این موضوع توانایی تیم استقلال و اینکه آنها توانستند به خوبی فضاها را پوشش دهند، بود. فکر می‌کنم دفاع تیم استقلال روز بسیار خوبی در پیش داشت و توانست عملکرد مناسبی را ارائه کند، البته سرمای بیش از حد هوا و شرایط زمین مسابقه اجازه از کیفیت بازی کاست. در مجموع از هواداران تیمم بخاطر حمایتی که انجام دادند تشکر می‌کنم.
وی در مورد اینکه تیم ذوب‌آهن برای اولین بار هنگام گرم کردن لباس قرمز به تن داشت، عنوان کرد: من همیشه اعلام کردم که از حاشیه لذت نمی‌برم و اصلا برای انجام این کار هدفی نداشتیم. ما نمی‌توانیم بگوییم منچستر که همیشه قرمز می‌پوشد چرا تصمیم می‌گیرد یک سال لباس آبی بپوشد، این اتفاقات هیچ ایرادی ندارد ما قبلا از این لباس در شهرستان‌ها استفاده کرده بودیم و برای اولین بار در اصفهان نیز این کار را انجام داده بودیم. البته انتقادپذیر هستیم و اگر بگویید دیگر این لباس را نپوشید تصمیم‌مان را عوض خواهیم کرد.
سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا بازیکنان نتوانستند خواسته‌های او را برآورده کنند، گفت: نباید فراموش کنیم، مقابل تیم استقلال بازی می‌کردیم. شما وقتی به ترکیب نفرات این تیم در دروازه، دفاع، هافبک و حمله نگاه می‌کنید، بازیکنان بسیار خوب و دارای پتانسیل بالایی را می‌بینید. کمتر تیمی می‌تواند مقابل استقلال طوری بازی کند که این تیم کمتر بتواند در زمین حریف حاضر شود و اینقدر حمله روی دروازه آنها صورت بگیرد. بازیکنانم تلاش خوبی انجام دادند اما مسائل تاکتیکی که در نظر داشتیم، به دلیل توانایی حریف و هوش امیر قلعه‌نویی نتوانستیم اجرا کنیم. استقلال برای اولین بار از سیستم 3-5-2 استفاده کرد. نباید فراموش کنیم که قلعه‌نویی یکی از کاربلدترین فوتبال ایران است و بهترین کارنامه را دارد. ما از این مسابقه قطعا برد می‌خواستیم و اگر تفکر ما شکل دیگری بود، هیچوقت تا این اندازه هجومی بازی نمی‌کردیم. انشاءالله در دیدارهای آینده جبران می‌کنیم.
کاظمی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان تیمش کرنرها را به صورت کوتاه ارسال می‌کرد، اظهار داشت: ما کرنرها را به صورت یکی درمیان به صورت کوتاه می‌زنیم. این یک مشکل تاکتیکی است که دوست ندارم در اینجا بیان کنم. بازیکنانم هر موقع توصیه‌های فنی من را گوش دادند پاس‌های اشتباه کمتری دادند و توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. کاملا روی این ضعف تیمم اشراف دارم. بحث دیگر نیز این است که ما به دلیل مشکلی که داریم نمی‌خواهیم اسیر ضد حملات حریف شویم به همین خاطر با بازیکنان کمتری درون 18 حاضر می‌شویم. به بازیکنانم اعلام کردم در پشت محوطه جریمه اگر شرایط را مناسب دیدند، جلو بروند اما تمرکزشان روی ضد حملات نیز باشد.
سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه این تیم در نیم فصل دچار تغییرات زیادی شده است، عنوان کرد: در ابتدای فصل آقای کربکندی با بودجه‌ای که در اختیار داشت، تیم خود را بست و هیچ تقصیری نداشت ما هم با بودجه اندکی که در اختیارمان بود، در نیم فصل سعی کردیم 7 بازیکن را در اختیار بگیریم. در هر بازی 5 نفر از بازیکنان تازه‌وارد به صورت فیکس بازی می‌کنند و حداقل 6 بازیکن از این نفرات به میدان می‌روند. صددرصد این بازیکنان توانستند به ما کمک زیادی بکنند و اگر به ترکیب تیم ما در چند بازی گذشته نگاه کنید، می‌بینید خیلی از افرادی که در دور رفت فیکس بودند اکنون در بین 18 نفر حضور ندارند، امیدوارم این نفرات باز هم بتوانند به ما کمک کنند و در ادامه مسابقات رشد قابل توجهی داشته باشد.

دیدگاه‌ها