کد خبر : 998135 | 18 دی 1391 ساعت 13:00 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

چشمه سری :

پرسپولیس مقابل نفت بازیکن مصدوم ندارد

پزشک تیم پرسپولیس با اعلام اینکه این تیم برای رویارویی با نفت تهران بازیکن مصدوم ندارد،گفت: بهتر است قاضی پس از مصدومیت بلند مدت در بازی با نفت تحت فشار زیادی قرار نگیرد اما این موضوع به نظر کادر فنی بستگی دارد.

پرسپولیس مقابل نفت بازیکن مصدوم ندارد
وجیه الله چشمه سری در گفتگو با مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه برای رویارویی با تیم نفت تهران هیچ بازیکن مصدوم جدیدی نداریم و همه از آمادگی کامل برخوردارند. تنها مصدوم ما محمد قاضی بود، خوشبختانه مصدومیت وی که چیزی حدود دو ماه به طول انجامید به طور کامل برطرف شده است. با توجه به مصدومیت طولانی این بازیکن بهتر است وی در بازی با تیم نفت تهران تحت فشار زیادی قرار نگیرد البته این موضوع بازهم به نظر کادر فنی بستگی دارد.
پزشک تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری تمرینات این تیم در آلودگی شدید هوا، به سلامت بازیکنان ضربه نمی زند، گفت: قطعا آلودگی هوا بر سلامت بازیکنان تاثیر می گذارد اما چاره ای نداشتیم. البته بازیکنان در جریان تمرین تیم از ماسک استفاده می کنند.
وی درهمین خصوص افزود: اگرچه ماسک به طور کامل نمی تواند از ورود ذرات موجود در هوا به ریه بازیکنان جلوگیری کند اما استفاده از آن برای حفظ سلامت بازیکنان چندان بی تاثیر نیست و بویژه به بازیکنانی که آلرژی دارند می تواند کمک زیادی کرده و شرایط تنفسی آنها را بدتر نکند.
دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ساعت 16:30 سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها