کد خبر : 998139 | 18 دی 1391 ساعت 13:15 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: هم‌قسم شدیم گهر را ببریم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران در مورد وضعیت تیمش گفت: مدیریت امسال حمایت بسیار خوبی از تیم کرده و از همه لحاظ پشتیبان بازیکنان و کادرفنی بوده‌اند.

طهماسبی: هم‌قسم شدیم گهر را ببریم
محمد رضا طهماسبی در مورد آخرین شرایط تیم پیکان گفت: هم قسم شده‌ایم تا در دیدار با گهر نتیجه خوبی بگیریم و از شرمندگی کادر فنی و مدیریت تیم بیرون بیاییم. می‌توانستیم در دیدار خانگی مقابل داماش نتیجه خوبی کسب کنیم ولی این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شد.
وی در مورد اینکه پیکان در سه هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است، عنوان کرد: متاسفانه تیم ما با بدشانسی‌های زیادی رو به رو شده است. در دیدار مقابل صبا در 20 دقیقه ابتدایی می‌توانستیم 2-3 گل به ثمر برسانیم اما از موقعیت‌های مان استفاده نکردیم تا در ضد حملات گل بخوریم. پس از اینکه گل دوم را از این تیم دریافت کردیم شیرازه‌مان بر هم خورد و در ادامه نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکردم اما داور بازی مقابل تراکتورسازی می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد که در صورت تبدیل آن توپ به گل از دیدار سخت مقابل تراکتورسازی یک امتیاز می‌گرفتیم.
کاپیتان پیکان تهران در مورد شرایط مدیریتی تیمش خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما امسال نسبت به چند سال گذشته بسیار مناسب‌تر است. مدیرعامل باشگاه کادر فنی و بازیکنان را به طور کامل مورد حمایت قرار داده و پرداخت های مالی به بازیکنان نسبت به چند سال گذشته بسیار بهتر بوده است. البته در این مدت ما نتوانستیم خواسته‌های مدیران تیم را برآورده کنیم. اما تلاش می‌کنیم تا در ادامه با کسب نتایج مناسب به وضعیت مان در جدول بهبود بخشیم.
طهماسبی در مورد دیدار هفته بیست و یکم مقابل گهر دورود گفت: بازی سختی در پیش داریم. گهری‌ها در خانه مورد حمایت پرشور هواداران خود قرار دارند. بازیکنان ما می خواهند هر طور شده در این دیدار نتیجه خوبی کسب کنند و با دست پر میدان را ترک کنند.

دیدگاه‌ها