کد خبر : 998297 | 20 دی 1391 ساعت 09:08 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

باقری‌ها: برای بازی با سپاهان شرایط خوبی دارم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای بازی در برابر سپاهان اصفهان در شرایط روحی و بدنی خوبی قرار داشته و مشکلی برای بازی کردن در این مسابقه ندارم.

باقری‌ها: برای بازی با سپاهان شرایط خوبی دارم
نبی‌الله باقری‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه با ترکیبی جوان به مصاف سپاهان می‌رویم تماشاگران بازی متفاوتی را می‌بینند.
وی از بازی تیمش در برابر سپاهان گفت و اضافه کرد: به طور یقین بازی سختی را پیش‌رو داشته ولی احتمال رخ دادن هر اتفاقی در جام حذفی وجود دارد و انگیزه بازیکنان جوان صنعت نفت می‌تواند برای تیم حریف خطرناک باشد.
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: بیشتر به دنبال آن بوده که بازی خوب و آبرومندانه‌ای را به نمایش گذاشته و در کنار آن به کسب پیروزی در مقابل سپاهان نیز فکر می‌کنیم.
وی با اشاره به دور بودن طولانی مدتش از ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: نزدیک به یک نیم فصل از ترکیب دوره بوده ولی هیچوقت مصاحبه اعتراضی در این خصوص نداشته و به تشخیص سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت احترام گذاشتم.
باقری‌ها در همین خصوص تصریح کرد: با تیم فوتبال صنعت نفت قراردادی حرفه‌ای داشته و به آن پایبندم به همین خاطر هیچگاه در خصوص نیمکت نشینی‌ام صحبتی نکردم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی در برابر سپاهان اصفهان در شرایط روحی و بدنی خوبی قرار داشته و مشکلی برای بازی کردن در این مسابقه ندارم.

دیدگاه‌ها