کد خبر : 998365 | 20 دی 1391 ساعت 19:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

برگی‌زر:

مقابل تیمی بازی کردیم که قهرمان ایران است

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که قهرمان ایران است.

مقابل تیمی بازی کردیم که قهرمان ایران است
هادی برگی‌زر سرمربی تیم فوتبال ابومسلم پس از شکست 5 بر صفر برابر استقلال عنوان کرد: نتیجه بدی گرفتیم. نیمه اول خوب بودیم اما نیمه دوم اتفاقی افتاد که خیلی عجیب بود. اجازه ندادند میثمی بازیکن ما به میدان بیاید، هر چه هم گفتیم گوش نکردند و بازی را 10 نفره آغاز کردیم.
به گزارش فارس،وی ادامه داد: ما با تیمی بازی کردیم که قهرمان ایران است و بهترین کادر فنی را دارد. می‌خواستیم بازی تماشاگر پسندی انجام دهیم. اگر ضد فوتبال و تدافعی بازی می کردیم نتیجه این نمی شد.
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خاطرنشان کرد: در مجموع به خصوص در نیمه اول فوتبال قابل قبولی ارائه کردیم. با تیمی بازی کردیم که تیم اول لیگ برتر است. اتفاقات فوتبال باعث شد این نتیجه رقم بخورد. تیم جوان و کم تجربه ای هستیم و گل دوم شیرازه ما را به هم ریخت.
وی تصریح کرد: با داور حرف زدم، چون او وقتی پنالتی که علیه ما گرفت تیم مان را نابود کرد. نفت هم که یک تیم لیگ برتری است که دیروز 4 تا از پرسپولیس خورد. ملوان هم 6 تا از پرسپولیس خورد. تلاش خود را در لیگ دسته اول خواهیم کرد و شرایط نگران کننده نیست.
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خاطرنشان کرد: اگر بازی برگشتی وجود داشت شاید می‌توانستیم برنده باشیم اما زدن 5 گل به استقلال رویا است.

دیدگاه‌ها