کد خبر : 998993 | 27 دی 1391 ساعت 21:05 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوییک رمی به کویینزپارک رنجرز پیوست

باشگاه فوتبال کویینزپارک رنجرز انگلیس روز چهارشنبه تأیید کرد لوییک رمی مهاجم تیم ملی فرانسه با عقد قراردادی چهار و نیم ساله از تیم مارسی به این تیم انگلیسی نقل مکان کرده است.

لوییک رمی به کویینزپارک رنجرز پیوست
 باشگاه کویینزپارک رنجرز اعلام کرد این قرارداد در دفتر باشگاه ثبت شده است . گزارش رسانه های انگلیسی حاکی است کویینز پارک رنجرز برای خرید رمی بیست و شش ساله ، هشت میلیون پوند - معادل دوازده میلیون و هشتصد هزاردلار - هزینه کرده است.
در ابتدا گفته می شد رمی به نیوکاسل خواهد پیوست اما خود او فاش کرد با هری ردنپ سرمربی کویینز پارک رنجرز و تونی فرناندز مالک مالزیایی این باشگاه مذاکره کرده است.
او گفت:« هری ردنپ نقش مهمی در انتقال من به این باشگاه داشت. من با او و تونی فرناندز مذاکراتی داشتم و آنها به من گفتند در اینجا به من نیاز دارند. آنها در من انگیزه پیوستن به کویینزپارک رنجرز را ایجاد کردند.»
این بازیکن فرانسوی گفت:« می خواهم در اینجا پیشرفت کنم. دراین فصل هدف ایستادن در رده های بالای جدول است اما فرانر از آن اهداف دیگری نیز داریم. پس از هفت سال بازی در فرانسه اکنون زمان مناسبی برای رو یا رو شدن با چالش های جدید در لیگ برتر است. لیگ برتر بهترین لیگ جهان است.»
ردنپ در زمانی که سرمربی تیم تاتنهام بود نیز در تلاش برای به خدمت گرفتن رمی بود .
ردنپ گفت:« می خواستم او را به اینجا بیاورم . او خرید بسیار خوبی برای ماست. او همواره بازیکنی بوده است که او را ستوده ام. طی چند سال گذشته او را زیر نظر داشتم.»
سرمربی تیم کویینزپارک رنجرز افزود:« او بسیار سریع است، می تواند گلزنی کند و فرارهای خوبی انجام می دهد. حرکات او در زمین بازی عالی است. او مهاجم فوق العاده ای است.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، رمی - که پیراهن شماره هجده کویینز پارک رنجرز را خواهد پوشید - می تواند نخستین بازی خود ر در لیگ برتر روز شنبه مقابل وستهام یونایتد انجام دهد.

دیدگاه‌ها