کد خبر : 999566 | 05 بهمن 1391 ساعت 10:51 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

یدی:کمیته داوران در چیدمان‌ها تجدید نظر کند

مدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: داوری‌ها در لیگ یک بسیار ضعیف است، کمیته داوران باید در چیدمان‌هایش تجدیدنظر کند.

یدی:کمیته داوران در چیدمان‌ها تجدید نظر کند
بهرام‌ یدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هرچه به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر می‌شود و تیم‌ها با شناخت بیشتری در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند رو به بازی انتحاری می‌آورند به همین علت کمیته داوران باید از داوران با تجربه‌تری استفاده کند.
وی درباره بازی برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نفت یکی از تیم‌های بسیار خوب گروه ما است که از بازیکنان بومی و پرتلاش خوبی سود می‌برد و جایگاه این تیم در جدول نشان دهنده این موضوع است.
مدیرعامل الوند همدان اضافه کرد: با توجه به اینکه سرمربی این تیم تغییر کرده قطعاً شوک مثبتی به آنها وارد شده، این تیم هفته قبل موفق شده بود ابومسلم را در مشهد متوقف کند که این نتیجه بسیار خوبی است و قطعاً ما کار سختی برابر این تیم خواهیم داشت.
یدی افزود: ما فیلم بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قوت این تیم به خوبی‌ آگاهی داریم و تمرینات خود را در طول هفته بر این اساس انجام داده‌ایم مشکل دیگر ما در این بازی هواداران خوب این تیم هستند که در هر بازی 15 هزار تا 20 هزار نفر در ورزشگاه نفت حضور دارند که کمی کار ما را سخت می‌کند.
وی درباره هواداران نفت مسجد‌سلیمان ادامه داد: این تعداد هوادار بر روی داور بازی بسیار تاثیرگذار هستند و می‌توانند به داور بازی فشار وارد کنند و داور را تحت تاثیر قرار دهند.
یدی درباره شرایط الوند گفت: تمرینات در طول هفته به طور خوب و منظمی انجام شده است و از این نظر مشکل خاصی نداریم ولی متاسفانه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم، البته تیم ما متکی به فرد نیست و برای ما فرق نمی‌کند ما تیم بالای جدول هستیم و قطعاً برای کسب 3 امتیاز به مسجدسلیمان می‌رویم.
گفتی است تیم الوند همدان با انجام 16 بازی 9 برد 4 مساوی و 3 باخت و کسب 31 امتیاز در رده دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.
بازی بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و الوند همدان امروز پنجشنبه 5 بهمن در مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها