کد خبر : 999761 | 07 بهمن 1391 ساعت 13:03 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

شایعات فوتبال آلمان

ژرمن‌ها میزبانی یورو را می‌خواهند

به باور برخی مهمت شول نه به خاطر فعالیت در تلویزیون، بلکه به خاطر حضور گواردیولا از مربیگری آماتورهای بایرن کناره‌می‌گیرد.

ژرمن‌ها میزبانی یورو را می‌خواهند
در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد تیم‌های آلمانی و همچنین فوتبال این کشور انتشار یافته است. شاید یکی از بحث‌انگیزترین اخبار، اعلام کناره‌گیری مهمت‌شول، هافبک اسبق بایرن از همکاری با مونیخی‌ها بود. انتشار این خبر شایعات زیادی را دامن زد.
همچنین از روز جمعه که مشخص شد مرحله نهایی پیکارهای جام ملت‌های اروپا در سال 2020 با حضور 24 تیم در 13 شهر از نقاط مختلف قاره انجام می شود،‌بحث علاقمندی ژرمن‌ها برای میزبانی مسابقات نیمه نهایی و نهایی مسابقات مطرح شد.
مهم‌ترین شایعات فوتبال ژرمن‌ها به این شرح است:

*ترک مربیگری بایرن توسط شول بخاطر گواردیولا؟!
یکی از اخباری که در چند ساعت گذشته در فوتبال آلمان روی خروجی سایت‌ها رفت و منتشر شد، تصمیم مهمت شول، هافبک ترک‌تبار اسبق ژرمن‌ها برای ترک پست سرمربیگری تیم آماتورهای بایرن در پایان فصل جاری بود.
براساس اظهاراتی که این چهره 42 ساله بر زبان آورد، وی به علت مشغله کاری و فعالیت که در کانال اول تلویزیون دولتی آلمان به عنوان مفسر دارد،‌ چنین تصمیمی گرفت.
اما اخبار تایید نشده‌ای که از مونیخ به گوش می‌رسد، از شایعات دیگری حکایت دارد. به عنوان مثال اکنون این موضوع به گوش می‌رسد که علت عمده ترک این پست توسط وی حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری فصل آینده حرفه‌ای‌‌های باشگاه است.
برخی هم می گویند چون به هنگام گزارش های تلویزیونی، شول رک و بی‌پرده حرف می‌زند و حتی از بازیکنان تیم محبوبش انتقاد‌های تندی می‌کند، بایرن از این حرکت وی ناراحت است که همین امر موجب شده وی تصمیم به قطع همکاری با مونیخی‌ها بگیرد.

*شایعه تلاش «پپ»‌برای جذب حداقل 4 تازه‌وارد
یک شایعه دیگر که زیاد در اطراف تیم بایرن به گوش می‌خورد، موضوع نوع و ساختار بازی مونیخی‌ها در آینده خواهد بود.
از 10 روز قبل که مسجل شد «پپ گواردیولا» با عقد قراردادی 3 ساله از تابستان سال آینده هدایت باوارایی‌ها را برعهده خواهد گرفت، تاکنون اخبار زیادی منتشر شده شده مبنی بر این که شکل بازی پرافتخارترین تیم باشگاهی آلمان به سبک بازی تیم سابق این مربی یعنی «تیکی‌تاکا» در بارسا نزدیک خواهد شد.
در همین ارتباط یک روزنامه چاپ مونیخ نوشته اخباری در دست است که گواردیولا از طریق نمایندگان خود به تکاپو افتاده تا 3 تا 4 بازیکن جدید که قابلیت ارائه بازی «تیکی تاکا» را دارند، برای بایرن استخدام کرده و بایرن تحت هدایت وی بازی «فانتزی‌تری» در آینده ارائه دهد.

*آلمان خواهان میزبانی نیمه‌نهایی و فینال یورو 2020
پس از این که روز جمعه نمایندگان 53 کشور عضو اتحادیه فوتبال اروپا در نشست نیون سوئیس تصویب کردند مرحله نهایی پیکارهای جام ملت‌های اروپا در سال 2020 در 13 کشور قاره برگزار شود و برخلاف معمول گذشته در یک یا دو کشور میزبانی نباشد، شایعاتی در مورد داوطلبی ژرمن‌ها مطرح شده است.
روزنامه زوددویچه سایتونگ در این مورد نوشته آلمان‌ها یکی از سهمیه‌‌های میزبانی بازی‌ها را می خواهند و حتی خواهان برگزاری دیدار نیمه نهایی و فینال هستند.
به باور این نشریه برگزاری این مسابقات سود خوبی را از آن کشورش خواهد کرد.

* حضور آدلر در رئال شایعه است
در پی مصدومیت ایکر کاسیاس، دروازه‌بان و کاپیتان رئال مادرید بخاطر شکستگی انگشت و دوری دو ماهه وی از میدان، اکنون شایعات زیادی در مورد سنگربان جانشین وی در این مدت به گوش می‌رسد.
پس از آنکه توسط برخی منابع اسپانیایی و آلمانی مطرح شد «رنه آدلر» سنگربان عضو تیم هامبورگ و دروازه‌بان شماره 2 تیم ملی آلمان یکی از گزینه‌های مورد نظر کهکشانی‌ها است، نشریه هامبورگ‌آبند‌پلاتس این خبر را با خوانندگانش در میان گذاشت که 82 درصد رای‌دهندگان این خبر را شایعه محض تلقی کرده و با توجه به قرارداد ستاره تیم شمال آلمان، انتقالش را به پایتخت مادرید غیرواقعی تلقی کردند.

*شالکه دنبال خرید هافبک هجومی
شایعه دیگری که در بوندس‌لیگا در یکی، دو روز گذشته زیاد به گوش رسیده، بحث خرید هافبک هجومی برای تیم شالکه تا قبل از اتمام مهلت نقل وانتقالات زمستانی است. برخی منابع نزدیک به آبی‌پوشان عنوان کرده‌اند تیم تحت رهبری «ینس کلر» برای این منظور حتی 5 میلیون یورو نیز بودجه کنار گذاشته که امیدواراست تا پایان هفته جاری، بازیکن مورد نظرش را جذب کند.

*ایگور دکامارگو می‌رود؟
ایگو دوکامارگو، بازیکن بلژیکی تیم بورسیامونشن‌گلادباخ یکی از شایعه‌ساز‌ترین بازیکنان کنونی بوندس‌لیگا است.
مطابق گزارش چند نشریه از جمله فرانکفورتر روند‌شاو، ‌این ستاره که 29 ساله که تا سال 2014 با تیم گلادباخی قرارداد دارد،‌ تصمیم به ترک گرفته است. این نشریه معتقد است وی جذب اینتراخت فرانکفورت خواهد شد.
اما چند نشریه دیگر از جمله مورگن‌پست عنوان می کنند وی از بوندس‌لیگا خارج خواهد شد و به تیمی مثل فولام در لیگ برتر انگلیس می‌پیوندد.

دیدگاه‌ها