کد خبر : 999891 | 08 بهمن 1391 ساعت 21:03 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت: از باشگاه پیکان تشکر می‌کنم

مربی سابق تیم فوتبال پیکان گفت: نمی‌توانستم به پیشنهاد فیروز کریمی برای همکاری با وی پاسخ مثبت دهم.

بصیرت: از باشگاه پیکان تشکر می‌کنم
 مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره جلسه امروز کادر فنی پیکان با مسئولان این باشگاه اظهار داشت: پس از اینکه ساعت 15 امروز عبدالله ویسی همکاری خود را با این باشگاه قطع کرد ساعت 16 جلسه‌ای با حضور فیروز کریمی سرمربی جدید پیکان و اعضای کادر فنی برگزار شد.
بصیرت ادامه داد: در این جلسه ابتدا هوشنگ لوینیان گفت که با توجه به جدایی ویسی بهتر است که من هم بروم. سپس نوبت به من رسید که من هم گفتم با توجه به اینکه با ویسی به پیکان آمدم و اینک او قطع همکاری کرده بهتر است که من هم بروم که فیروز کریمی و ملکیان مدیرعامل باشگاه با صحبت من مخالفت کردند. من به آنها گفتم که نمی‌توانم در این شرایط کمکی به آنها کنم و کسی را باید به خدمت بگیرید که با روحیه شما همخوانی داشته باشد. من به فیروز کریمی گفتم که دوست دارم کنار او کار کنم اما نه در این مقطع، با وجود اصرار من باشگاه و فیروز کریمی به من گفتند که باید بمانم و حتی فردا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کنم.
بصیرت تأکید کرد: بعد از جلسه و پس از اینکه فکرهایم را کردم به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانم با پیکان همکاری کنم به همین دلیل به سرپرست تیم زنگ زدم و گفتم نمی‌توانم در این مقطع همکاری‌ام را با پیکان ادامه دهم و برای فردا هم فرد دیگری را برای نشست خبری در نظر بگیرند. در همینجا باید از آقای ملکیان تشکر ویژه‌ای کنم او به خوبی پای کادر فنی پیکان ایستاد و اکنون هم برای فیروز کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و از او معذرت‌خواهی می‌کنم که در این مقطع نمی‌توانم به او کمک کنم. از بازیکنان هم که در این مدت سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم بعضی وقتها یکسری مسائل جور نمی‌شود و این تیم نیاز به شوک داشت که این شوک هم داده شد.

دیدگاه‌ها