کد خبر : 1533461 | 04 تیر 1397 ساعت 08:41 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی پرو به بازی تشریفاتی تیمش نمی‌رسد

مصدومیت ترسناک جفرسون فارفان

جفرسون فارفان، ستاره‌ی پرو به دلیل مصدومیت غیرمنتظره‌‌‌ای که با آن روبرو شده به بازی با استرالیا نخواهد رسید.

مصدومیت ترسناک جفرسون فارفان

به گزارش "ورزش سه"، فارفان در جلسه‌ی تمرینی پرو در برخورد با یکی از هم‌تیمی‌های خود با چنان ضربه‌ی سنگینی روبرو می‌شود که برای مدتی، در حالتی شبیه فلج روی زمین می‌افتد. حالا گزارش‌های تاییدشده حاکی است که فارفان به آخرین بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی که در مقابل استرالیا برگزار می‌شود نخواهد رسید.


استرالیا برای صعود حتماً باید پرو را شکست دهد ولی بازی برای پرو تشریفاتی خواهد بود. یاران فارفان بعد از دو باخت 1-0 مقابل دانمارک و فرانسه حذف خود از جام جهانی را قطعی کرده‌اند.


فارفان در جلسه‌ی تمرینی تیم ملی پرو، با یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورش، در جریان تمرین به شدت برخورد کرده و تیم ملی پرو رسماً تایید کرده که ستاره‌اش به دلیل ضربه‌ی سنگینی که به سرش وارد شده بوده، مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.


اندرسون سانتاماریا، مدافع تیم ملی پرو که در آن جلسه‌ی تمرینی حضور داشته و از نزدیک شاهد ماجرا بوده، از شدت و خطرناک بودن مصدومیت فارفان می‌گوید " همه‌ی ما از اتفاقی که برای جفرسون افتاد شوکه شدیم. چون نمی‌توانست دست و پایش را تکان دهد. چشمهایش سفید شده بود. وقتی او را دیدم فکر کردم بدترین اتفاق ممکن افتاده و او را از دست داده‌ایم. آن ماجرا ما را خیلی ترساند. البته چند دقیقه پیش به ما گفتند که فارفان به هوش آمده و حالا می‌تواند دست و پایش را تکان دهد. خدا رو شکر که خطر رفع شد. جفرسون می‌تواند با  ما سفر کند ولی بعید می‌دانم بتواند به میدان برود و بازی کند ".


فارفان شخصاً از طریق شبکه‌های اجتماعی تایید کرده که با وجود علاقه و خواستش برای به میدان رفتن در آخرین بازی پرو در مرحله‌ی گروهی، آن دیدار را از دست خواهد داد.


فارفان در اینستاگرام خود نوشته " با تمام وجود منتظر بودم که در آخرین بازی، کنار هم‌تیمی‌هایم بازی کنم. ولی به دلایل پزشکی و توصیه‌ی پزشکان، چنین اتفاقی نخواهد افتاد ".

دیدگاه‌ها