کد خبر : 1555973 | 01 مهر 1397 ساعت 18:05 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: مقابل استقلال نترسیده بودیم

کسب یک امتیاز برابر استقلال خیلی خوب است

هافبک تیم نساجی مازندران معتقد است کسب یک امتیاز برابر استقلال هم برای تیمش خوب و موثر بوده است‌.

کسب یک امتیاز برابر استقلال خیلی خوب است

به گزارش "ورزش سه" علی اصغر عاشوری، هافبک تیم نساجی مازندران در خصوص بازی تیمش برابر استقلال تهران گفت:


بازی درگیرانه ای داشتیم و هر دو تیم نیاز به سه امتیاز داشتند. استقلال تیم قوی بود اما بازی موقعیت‌های آنچنانی نداشت و فکر می‌کنم تساوی برای هر دو تیم کافی و منصفانه بود. نمی‌توان گفت که بازی هیجان بیهوده داشته و ما دوست داشتیم در خانه برنده باشیم و تلاش هم کردیم اما مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی می‌کردیم و یک امتیاز برابر آنها هم خیلی خوب بود.

 

هافبک نساجی درباره اینکه بازیکنان استقلال از شیوه دفاعی آنها در بازی روز گذشته انتقاد کرده بودند، گفت: آرایش تیمی ما اینگونه است و اینطور نیست که بگوییم مقابل استقلال ترسیده بودیم که دفاعی بازی کردیم. ما وقتی توپ از دست می‌دهیم یا توپ دست حریف است، در زمین خودمان می‌نشینیم و برای تصاحب توپ برنامه ریزی می‌کنیم. در نیمه اول توپ و میدان دست آنها بود اما در نیمه دوم ما جریان بازی را در اختیار داشتیم. موقعیت آنچنانی نداشتیم ولی چندبار روی دروازه استقلال خطرساز شدیم.

 

عاشوری درخصوص همکاری با جواد نکونام در نساجی گفت: آقای نکونام سرمربی بزرگی هستند و پیش از آن بازیکن نام آشنایی بودند. در خوزستان جو فوتبال خیلی گرم بود و اینجا هواداران نساجی هم همانگونه هستند و ما هم نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را برای آنها رقم بزنیم. مطمئنا ما به بالای جدول می‌آییم و روزهای خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

 

بازیکن نساجی درباره رفتار سنجیده روز گذشته طرفداران نساجی در ورزشگاه وطنی گفت: تماشاگران ما نمونه هستند و خیلی به تیم حریف احترام می‌گذارند که فرهنگ آنها می‌تواند الگو شود.

 

بازیکن خوزستانی نساجی درباره اتفاق تلخ روز گذشته در رژه اهواز گفت: ما صبح دیروز را با این اتفاق تلخ شروع کردیم و واقعا دردناک است. شهر اهواز و استان خوزستان خیلی نیاز به حمایت دارد و به تمامی خانواده‌های درگذشتگان این حادثه از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.

دیدگاه‌ها