کد خبر : 1603908 | 21 فروردين 1398 ساعت 18:40 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

امری: ناپولی آزمونی بزرگ برای آرسنال است

آرسنال و ناپولی فردا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا جذاب ترین بازی را برگزار خواهند کرد.

امری: ناپولی آزمونی بزرگ برای آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در لیگ برتر شانس قهرمانی ندارد و برای کسب سهمیه می جنگد و تنها شانس قهرمانی این تیم در لیگ اروپاست. جایی که با قهرمانی در آن می تواند مستقیما راهی لیگ قهرمانان فصل بعد شود.

ناپولی هم به احتمال قریب به یقین، نایب قهرمانی سری آ ایتالیا خواهد شد و از حالا سهمیه خود را قطعی کرده است ولی با توجه به تجربه بالای کارلو آنچلوتی، می تواند فصل را با فتح لیگ اروپا تمام کند.

 

 

1396840

 

 

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال در نشست خبری این بازی به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:« برای مربیان تمام تیم های مقابل نهایت احترام را قائلم. آنچلوتی یک مربی درجه یک و سطح اول دنیاست و دوران مربیگری او شگفت انگیز بوده است.»

 

امری ادامه داد:« برای من، فوتبال یک چالش هر روزه و هر ساله است. هر کاری قبلا انجام داده ام، در جهت کسب تجربیات بیشتر بوده و من نیاز دارم تا یک آینده جدید را برای خودم بسازم. بازی با ناپولی یک مسابقه بزرگ است. یک آزمون دشوار برای ما. همیشه دوست داریم برابر بهترین تیم ها بازی کنیم و ناپولی نیز یکی از همین هاست.»

 

امری در مورد شانس صعود تیمش گفت:« معتقدم شانس دو تیم برابر است. این بازی 50-50 خواهد بود. ناپولی مثل ما تاریخ بزرگی دارد و الان تیم دوم سری آ محسوب می شود. آنها بسیار خوب بازی می کنند و پس از سوم شدن در یک گروه دشوار لیگ قهرمانان به لیگ اروپا آمدند. ناپولی تیمی جنگنده و سختکوش است و قطعا بازی سختی خواهیم داشت ولی به خودمان ایمان داریم. در هر دو مسابقه باید متمرکز و هوشیار باشیم.»

 

 

دیدگاه‌ها