کد خبر : 1612611 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی رسمی ناواس با هواداران رئال (عکس)

کیلور ناواس پس از 5 سال خاطره انگیز، امروز با رئال مادرید و هوادارانش خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس، تابستان 2014 بود که به رئال پیوست و در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری، ذخیره ایکر کاسیاس شد. او یک سال بعد و با جدایی کاسیاس توانست به دروازه بان اول رئال بدل شود در حالی که مقطعی به صورت جدی قرار بود به یونایتد برود و دخیا به رئال منتقل شود.

ناواس که بین سال های 2016 تا 2018 با رئال سه قهرمانی متوالی چمپیونزلیگ را به دست آورد، فصل جاری با آمدن تیبو کورتوا جایگاه ثابت خود در رئال را از دست داد و به خصوص در دوران سولاری به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

هفته گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از پایان کار ناواس در رئال دادند و اینکه زیدان پس از درخواست سران باشگاه، رضایت به جدایی گلر کاستاریکایی داده است.

امروز کیلور برابر بتیس، آخرین بازی خود برای رئال را انجام داد. دیداری که با شکست 0-2 کهکشانی ها همراه بود.

ناواس در این بازی سه مهار عالی داشت و در پایان به شدت از سوی هواداران رئال تشویق شد. او در پایان مسابقه، همراه همسر و دو فرزندش، در زمین عکس هایی به یادگار گرفت تا رسما به حضورش در رئال پایان دهد و چه پایان تلخ و غم انگیزی.

بدون شک، هواداران رئال، کیلور ناواس را هرگز فراموش نخواهند کرد. گلری که نامش به عنوان یکی از ستون های رئال در سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان، ثبت شده است.

 

 

1407134

 

1407133

دیدگاه‌ها