کد خبر : 1612388 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 18:31 | 817 بازدید | 0 دیدگاه

داماش معترض به برگزاری فینال حذفی در مشهد

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اعتراض به انتخاب محل میزبانی فینال جام حذفی کشور نامه ای ارسال کرده است.

داماش معترض به برگزاری فینال حذفی در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال داماش گیلان یکی از تیم های دسته دوم فوتبال ایران درنهایت شگفتی بعد از شکست رقبای لیگ برتری به فینال جام حذفی رسید تا در مرحله فینال به دیدار برنده بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران برود. دیداری که در تاریخ 8 خرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.


در این فصل بر خلاف 4 سال گذشته، تصمیم براین گرفته شد که ورزشگاه زیبای امام رضا به عنوان میزبان فینال جام حذفی برگزار کننده این دیدار باشد. این در حالی است که در چند سال اخیر خرمشهر به عنوان میزبان این رقابت تعیین شده بود اما امسال به علت کیفیت پایین چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان و همچنین گرمای هوا در آن فصل از سال صلاحیت برگزاری این دیدار توسط مسئولان  فدراسیون رد شد.


بعد از اتخاذ این تصمیم، مدیرعامل باشگاه داماش اعتراض خود را مبنی برعدم پذیرش ورزشگاه امام رضا به عنوان میزبان فینال جام حذفی به رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

 


داماشی ها مدعی شده اند که با توجه اینکه یکی از تیم های پرسپولیس و سپاهان به فینال این رقابت ها راه پیدا خواهند کرد و همچنین با در نظر گرفتن این که تیم پدیده به مقام چهارم لیگ برتر دست پیدا کرده است مشهدی ها در روز فینال به طور قطع سپاهان یا پرسپولیس را مورد تشویق قرار خواهند داد تا پدیده بتواند به عنوان چهارمین تیم جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

 

 

1406915

دیدگاه‌ها