کد خبر : 1612257 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 10:01 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو می‌تواند با قیمت مناسب به لیورپول برگردد

جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول می‌گوید اگر بارسلونا قیمت مناسبی برای فیلیپ کوتینیو پیشنهاد دهد، لیورپول از بازگشت این ستاره برزیلی به آنفیلد استقبال خواهد کرد.

کوتینیو می‌تواند با قیمت مناسب به لیورپول برگردد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گمانه‌زنی‌های زیادی درباره ترک باشگاه بارسلونا توسط فیلیپ کوتینیو مطرح شده، جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول می‌گوید یورگن کلوپ در این تیم همچنان به یک هافبک بازی‌ساز نیاز دارد و اگر باشگاه بارسلونا قیمت مناسب و معقولی برای کوتینیو پیشنهاد دهد، لیورپول از بازگشت او به آنفیلد استقبال خواهد کرد.

 

کوتینیو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2018 آنفیلد را به مقصد نوکمپ ترک کرد و به بارسلونا پیوست. او گمان می‌کرد بعد از 5 سال حضور موفق در انگلیس وقت آن رسیده که ماجراجویی در اسپانیا را تجربه کند. ولی اوضاع در کاتالونیا بر وفق مراد ستاره برزیلی نبوده و این روزها شایعات زیادی درباره خروج او از بارسلونا مطرح شده است.

 

1406801

 

کاراگر در این باره گفت:" من نمی‌گویم که اگر در لیورپول تصمیم‌گیر بودم فعالانه به دنبال خرید کوتینیو می‌رفتم ولی اگر این امکان وجود داشته باشد که او به قیمتی مناسب و معقول به لیورپول برگردد، من اگر جای مدیران لیورپول باشم این کار را می‌کنم. بارسا می‌داند که کوتینیو در آن تیم موفق نبوده پس نباید برایش قیمت‌های عجیب و غریب در نظر بگیرد".

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" ولی اگر سوال این است که آیا در لیورپول از کوتینیو استقبال خواهد شد یا نه، در این باره مطمئن نیستم. ولی دلیلی هم نمی‌بینم که کسی در لیورپول از بازگشت او ناراحت بشود".

 

 

 

دیدگاه‌ها