کد خبر : 1612931 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا از فوتبال لذت نبریم؛

عالیشاه: نمی‌دانم حرف‌های رفتنم از کجا می آید

امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است فوتبال برای لذت بردن است و نباید بازی تیمش مقابل سپاهان با توجه به شرایط خاص کشور به سمت و سویی دیگر برود.

عالیشاه: نمی‌دانم حرف‌های رفتنم از کجا می آید

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که امروز به دلیل مصدومیت سیدجلال حسینی با بازوبند کاپیتانی مقابل السد وارد زمین شد، در مورد پیروزی تیمش برابر السد و حذف تیم صحبت کرد و گفت: حذف شده بودیم اما حداقل توانستیم بازی خوبی برگزار کنیم و با برد خوبی حذف شویم. امیدوارم سال‌های بعد بتوانیم جبران کنیم. پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد و افتخارات خوبی برای فوتبال باشگاهی کشور کسب کند.


از عالیشاه در مورد شانس پرسپولیس برای کسب دو گانه پرسیده شد و او اضافه کرد: امیدوارم خستگی روی جسم و روح بازیکنان تاثیر نداشته باشد و بتوانیم دوگانه را کسب کنیم.


امید عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا نگران تکرار حواشی بازی برگشت مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان نیستند، بیان کرد: می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. همه ما ایرانی هستیم. با توجه به شرایط کشور، فوتبال بهانه‌ای برای کنار هم بودن است. باید از این بازی لذت ببریم.


سوال آخر از عالیشاه درباره جدایی از تیمش و رفتن به پدیده مشهد بود که او توضیح داد: قرارداد من دو ساله است و در تیم هستم. نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا مطرح می‌شود.

دیدگاه‌ها