کد خبر : 1612492 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 10:26 | 977 بازدید | 0 دیدگاه

اولین تصویر از تیم ملی جوانان

سیروس پورموسوی بعد از ماه ها تست گیری از بازیکنان رده سنی جوانان رفته رفته تیم اصلی خود را می شناسد و آماده بازی های دوستانه مهم می شود.

اولین تصویر از تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که چند روزی است در اهواز اردو زده بعد از تساوی در برابر تیم منتخب جوانان خوزستان دیروز در دومین بازی دوستانه خود با نتیجه 4-3 تیم امید نفت اهواز را شکست داد و فردا هم در آخرین بازی دوستانه خود دراهواز به مصاف تیم دسته دومی ملی حفاری این شهر می رود. بعد از آن ملی پوشان جوان به تهران باز می گردند تا از هفتم خرداد اردوی جدید خود را در کمپ تیم های ملی برگزار کنند و 13 خرداد هم برای حضور در تورنمنت روسیه و بازی با تیم های آرژانتین، ترکیه و یونان عازم این کشور شوند.

 

تیم ملی جوانان برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملتها آماده می شود. بازی هایی که به زودی با حضور تیم های ایران، امارات، قرقیزستان و یمن در تهران برگزار می شود و یک تیم از این گروه جواز حضور در جام ملت های 2020 را به دست خواهد آورد. البته بازی های مقدماتی در یازده گروه برگزار می شود و چهار تیم دوم هم به دوره نهایی بازی ها راه پیدا می کنند. چهار تیم برتر جام ملت های 2020 نمایندگان آسیا در جام جهانی زیر 20 سال خواهند بود که در سال 2021 برگزار می شود.

 

تیم ملی جوانان در دوره قبلی بازی های مقدماتی جام ملت ها حذف شده بود.

دیدگاه‌ها