کد خبر : 1612860 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 20:17 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال از ترکیب خارج شد بازوبند به عالیشاه رسید

ترکیب پرسپولیس مقابل السد مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در آخرین دقایق کاپیتان تیمش را به دلیلی مصدومیت از ترکیب خارج کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل السد مشخص شد

به گزارش" ورزش سه" از دقایقی دیگر بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان در حالی برگزار می شود و این بازی برای پرسپولیسی ها طعم آنچنانی ندارد. هرچند حریف السد است و می توان به انتقام بازی رفت فکر کرد اما وقتی پرسپولیس شانس صعودی ندارد عملا این بازی برای این تیم و هوادارانش جذابیت همیشگی را نخواهد داشت. با این وجود شاید جذاب ترین بخش بازی امشب خداحافظی ژاوی هرناندز ستاره فوتبال جهان و باشگاه السد در ورزشگاه آزادی از دنیای فوتبال حرفه ای باشد.


برانکوایوانکوویچ برای بازی امروز علیرضا بیرانوند را درون دروازه قرار داده است. محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح و مهدی شیری در خط دفاع بازی می کنند. احمد نوراللهی ، کمال کامیابی نیا ، مهدی ترابی ، سروش رفیعی در خط هافبک و علی علیپور و امیدعالیشاه نیز مهاجمان پرسپولیس هستند.


ترکیب یازده نفره پرسپولیس : علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، شایان مصلح و علی علیپور
نکته مورد توجه این است که در ابتدا سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس بود اما او در آخرین لحظات دچار آسیب دیدگی شد و جای خودش را به محسن ربیع خواه در ترکیب اصلی تیمش داد.

 

1407420

دیدگاه‌ها