کد خبر : 1610718 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 11:42 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ولوز: در بازی با لیورپول کم نمی‌گذاریم

درحالیکه نتیجه بازی فردای لیورپول و ولورهمپتون، جایگاه این تیم در جدول را تغییر نمی‌دهد ولی برای لیورپول اهمیتی حیاتی دارد، سرمربی ولوز می‌گوید تیمش در این بازی کم نخواهد گذاشت.

سرمربی ولوز: در بازی با لیورپول کم نمی‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لیورپول در هفته آخر لیگ برتر گفت با اینکه جایگاه تیمش در جدول قطعی است و فارغ از نتیجه، ولوز رتبه هفتم را در اختیار خواهد داشت اما تیم او در مقابل لیورپول که برای زنده نگه داشتن احتمال قهرمانی‌اش به پیروزی در این بازی نیاز دارد کم‌فروشی نخواهد کرد و با تمام قوا به میدان خواهد رفت.

 

1405041

 

نونو اسپیریتو سانتو در این باره گفت:" ما خودمان را برای بازی با لیورپول همانطور آماده می‌کنیم که در دو سال گذشته که من سرمربی ولوز بوده‌ام خودمان را برای همه بازی‌ها آماده کرده‌ایم. این آخرین بازی فصل است و ما می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم. بازی با لیورپول بازی مهم و چالش بزرگی است. بازیکنان ما در همه جلسات تمرینی با تمام قوا تمرین می‌کنند".

 

سرمربی ولورهمپتون در ادامه گفت:" بله شکی نیست که این بازی خیلی خیلی بزرگ است و ما از حضور در آن خوشحالیم".

 

نونو همچنین در پاسخ به سوال‌های خبرنگاران درباره دو بازی فوق‌العاده در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:" لیگ قهرمانان امسال واقعا فوق‌العاده است. من همه بازی‌هایش را نگاه کرده‌ام. بازی‌های لیورپول- بارسا و آژاکس- تاتنهام بی‌نظیر بود. مگر کسی هست که از دیدن آن دو بازی لذت نبرده باشد؟".

 

دیدگاه‌ها