کد خبر : 1600908 | 07 فروردين 1398 ساعت 13:02 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: ذهنیت درست، رمز پیروزی ما بود

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از پیروزی 6-0 تیمش مقابل لیختن‌اشتاین در مقدماتی یورو2020 از تیمش ستایش کرد و داشتن ذهنیت درست را عامل پیروزی پرگل شاگردانش دانست.

مانچینی: ذهنیت درست، رمز پیروزی ما بود

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که در اولین بازی خود در رقابتهای مقدماتی یورو2020 فنلاند را 2-0 شکست داده بود، در دومین بازی خود در این رقابتها که دیروز در خاک خود، در استادیوم تاردینی برگزار شد با ارائه یک بازی مقتدرانه موفق شد لیختن‌اشتاین را 6-0 از پیش رو بردارد.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری که از پیروزی پرگل شاگردانش بسیار راضی به نظر می‌رسید بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما از شروع بازی ذهنیت درستی داشتیم. شاید بتوان گفت که می‌شد حدس زد ما پیروز این بازی خواهیم بود ولی خیلی مهم بود که بتوانیم تمرکزمان را حفظ کنیم و گلهای متعدد بزنیم".

 

1393140

 

مانچینی در ادامه گفت:" برای اینکه بازی مقابل لیختن‌اشتاین به یک بازی واقعی تبدیل شود، دادن پاسهای متعدد برای ما اهمیت زیادی داشت. هدفی که موفق شدیم به آن برسیم و با همین روش موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم و توانستیم شش بار به گل برسیم".

 

سرمربی آتزوری که در این بازی از چند بازیکن جوان که برای اولین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرده بودند استفاده کرده بود گفت:" امیدوارم کسانی که امروز برای اولین بار پیراهن آتزوری را به تن کردند تا سالهای سال این پیراهن را بپوشند. اگر این اتفاق بیفتد من واقعاً خوشحال خواهم شد".

 

 

دیدگاه‌ها